וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפרויקט החדש של ניקול ראידמן: ספר אוטוביוגרפי

וואלה! סלבס

6.6.2013 / 15:50

לא מדובר במתיחה לכבוד שבוע הספר - המעושרת קיבלה הצעה לכתוב אוטוביוגרפיה ספרותית על חייה הנוצצים, עוד לפני שמלאו לה 27 שנים. בקרוב בספרייה? ואלה! סלבס סימניה

שבוע הספר העברי שנפתח אתמול (ד') מביא איתו בשורה מרגשת - ייתכן שבקרוב מאוד, כולם יוכלו לדפדף בין קורות חייה של ניקול ראידמן, כפי שנכתבו על ידה. המעושרת המדוברת, שמככבת בימים אלה על המסך בעונה השנייה של הדוקו-ריאליטי בערוץ 10, קיבלה לאחרונה הצעה מהוצאת ספרים ישראלית גדולה, לפיה תכתוב ספר אוטוביוגרפי שיגולל את סיפור חייה. הידד!

ראידמן אמנם עוד לא חגגה את יום הולדתה ה-27 שיצוין בקרוב, אבל ככל הנראה הספיקה לעורר עניין רב בקרב הקהל הישראלי. את ההצעה לכתיבת אוטוביוגרפיה, כך טוענים מקורבים למעושרת, ניקול שוקלת בכובד ראש - תוך כדי שהציעה לאותה הוצאת ספרים לכתוב במקביל גם ספר על אופנה לילדים. שיק.

ניקול ראידמן. ניר פקין
חייה של מעושרת. ניקול ראידמן/ניר פקין

אם היא תענה להצעה המפתיעה, ראידמן כנראה תחשוף את שעבר עליה בתקופת ילדותה, אז עלתה לישראל, וכן סודות מהפקות שונות שבהן השתתפה ואיך חשבה על השקת בושם פרטי משלה. כמובן, שכולם יוכלו לקרוא על הקשר שלה עם האוליגרך הפרטי והאבא של בתה מישל, איש העסקים מיכאל צ'רנוי ועל הקאט-פייט עם המעושרות שסובבות אותה. פאן לה.

ניקול, רוצה לעשות טולסטוי?
"תמיד נחמד לקרוא ספר טוב, במיוחד שזה ספר ביוגרפיה שלך. עד שזה יתפרסם, אני ממליצה על הביוגרפיה של קוקו שאנל".


וואלה! סלבס כתבה גם היא אוטוביוגרפיה על חייה - רק שתולדות חייה הסתכמו בשני עמודים וחצי.


שירי מימון ומשה פרץ בדרך לסיימון קאוול

הסכסוך נמשך? איתי תורג’מן ואושרי כהן רחוקים

רכלו על הספר האופציונלי של ניקול בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully