וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוטיוב מצנזר את דנה אינטרנשיונל

וואלה! סלבס

4.6.2013 / 0:01

פחות משבוע אחרי שעלה הקליפ של הדיווה הבינלאומית, באתר הפופולרי החליטו שהוידאו אינו ראוי לצפייה של בני נוער - ומנע את הגישה אליו לבני 18 ומטה. וואלה! סלבס אסור בחוק

דנה אינטרנשיונל ממשיכה לעורר פרובקציות, כמו שרק היא יודעת. רק לפני מספר ימים שוחרר לאוויר הוירטואלי הקליפ המשוקע והמרהיב של הדיווה הבינלאומית, שזכה לעשרות אלפי צפיות. והנה עכשיו, ביוטיוב החליטו שהקליפ פרובוקטיבי מדי.

אחרי שכל העולם, אשתו ואושיות הפייסבוק שיתפו את הקליפ המדובר, בו נראית אינטרנשיונל במספר לוקים שונים, כשהיא מתחככת בגברים מסוקסים - החליטו באתר יוטיוב, כי הקליפ נועז מדי והחליטו לחסום אותו לגישה לגולשים מתחת לגיל 18. אופסי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

דנה ומנהליה, הופתעו לגלות אתמול (ב') כי הגישה לצפייה בקליפ נחסמה וכי באתר מפרסמים את האזהרה הבאה: "סרטון זה עלול להיות בלתי הולם עבור חלק מהמשתמשים". לא נעים.

את הקליפ, בבימויו של רועי רז ובהפקתו של שמעון שירזי, צילמה הזמרת בתחנת החשמל של אשדוד, במשך יום שלם בו החליפה מספר לא קטן של מראות, עליהם היו מופקדים הספר והמאפר הצמוד שלה, מיקי בוגנים והסטייליסט ראובן כהן.

שי כרם, מסר בשם דנה: "מאוד מפתיע ולא ברור. אין דבר יותר מיינסטרים מדנה. אנחנו בבירורים מול הנהלת יוטיוב ומבקשים שישנו את זה. מקווים שהבקשה תענה, על מנת שגם תינוקות של בית רבן יוכלו לצפות בקליפ ולהנות".


את וואלה! סלבס מצנזרים כל יום. כל היום. ככה זה שיש לך פה ג'ורה.


מי ריסס גרפיטי בבית של דנה אינטרנשיונל?

רכלו על הקליפ בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully