וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסוד של "הרווק": האם לדודו אהרון יש חברה?

טל דרורי

22.5.2013 / 12:16

הזמר שנבחר להיכנס לנעלי "הרווק", כשהוא מוקף נשים אטרקטיביות, לא הצליח להתמודד עם השאלה הקשה: "אתה בזוגיות?". תגובותו הנבוכה הסגירה שכנראה שכן. וואלה! סלבס שוקינג

צילום: עידו שחם

אחרי גיא גיאור, שהצליח לכבוש את דפנה דה גרוט בצילומי התכנית הכי צ'יזית בטלוויזיה, דודו אהרון לוהק לתפקיד הנחשק בריאליטי "הרווק". הצילומים כבר החלו ובקרוב מאוד ניתן יהיה לראות את הזמר, כשהוא מוקף נשים תאוות וערוכות לשליפת ציפורניים, זאת כדי לקבל פיסת אהרון (או עוד כמה דקות מסך).

כעת, כמה חודשים לאחר שהתבשרה הידיעה באשר להפיכתו (בפעם המי-יודע-כמה) לכוכב ריאליטי, וואלה! סלבס הצליחה לשלוף חלקיקי מידע סודי, לפיהם הרווק הטרי, נמצא במערכת יחסים רומנטית עם אלמונית. כן, יכול מאד להיות שמדובר באחת המתמודדות בתכנית.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
למי ייתן את הוורד? ובכן, לא לך. דודו אהרון/מערכת וואלה!, צילום מסך

במהלך ראיון שנערך השבוע, הופתע אהרון למשמע השאלות המסקרנות ביותר, הקשורות לחיי האהבה שלו. אחרי שהנהנן בראשו, כשנשאל "האם אתה בזוגיות?", טען הזמר שאין באפשרותו לענות. למרות הכל, נראה שהכוכב לא נסוג לחלוטין מסקרנותה של וואלה! סלבס, שהמשיכה לתחקר אותו בנחישות.

"איטס קומפליקייטד", גמגם מול המצלמה ונראה נבוך עד מאד. יכול להיות שזו היתה פליטת פה לא נחוצה, רגע לפני תחילת העונה השניה של התכנית - אבל עליכן לדעת, בנות, שכפי הנראה לא מדובר ברווק סורר.


מערוץ 10 נמסר: "התכנית 'הרווק' עם דודו אהרון תחל בקרוב בערוץ 10".

עופר מנחם, מנהל יחסי הציבור של דודו אהרון הגיב: "איני יכול לפרט בשל החשאיות לקראת העונה החדשה של 'הרווק' שתעלה בקרוב בערוץ 10".



מאז שפגשה את הצב אלחנדרו, וואלה! סלבס כבר לא זוכרת את ימי הרווקות. דמעה.


כוכבת ”מעושרות” מסתבכת בפרשה של כסף, גניבה והכפשות

משפחתו של מיילי טוענת: ”הותקף על ידי נשים גאות”

קרן פלס: ”לדידי הררי ולי יש רומן”

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully