וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרן פלס: "לדידי הררי ולי יש רומן"

טל דרורי

21.5.2013 / 13:29

אל דאגה, נועם טור - לא מדובר ברומן של ממש, אלא מוזיקלי. כך הודתה הזמרת בחתונת בתו של דידי הררי, שכללה את מיטב אנשי התעשייה המקומית. וואלה! סלבס בתופים ובמחולות

עידו שחם

צילום: עידו שחם, עריכה: אמיר קוטיגרו, קריינות: לילך וולך

איזה אירוע מפואר יצליח למשוך אליו כמה מהידוענים היותר חמים בארץ ישראל הקטנה? ובכן, חתונת בתו של דידי הררי. שם, ליאור נרקיס ואייל גולן חזרו להיות באדיז, קרן פלס סבלה מהתקף צחוק מתמשך וכל הנוכחים שתו עד-לא-ידע. כן, היה עליז במיוחד.

אך למרות כל החיוכים, כשרובם אינו יודע את שמה של הכלה, נשאלת השאלה - מה סלבריטאי ישראל עשו שם, אם לא לזכות במעט תשומת לב בתכנית הרדיו המצליחה של הררי? וואלה! סלבס חקרה את הנושא, והצליחה לשלוף כמה אמיתות, בערך.

דידי הררי. עידו שחם
מה שתית? קרן פלס/עידו שחם

רגע אחרי החופה המסעירה, שהוקמה במתחם האירועים AVENUE, טען שלומי שבת כי "עבדתי כל כך קשה בחיים, אני לא בא בשביל שישמיעו אותי". פלס המצוחקקת, שכפי הנראה שתתה דרינק או שלושה, דווקא הצליחה להתבדח על כל הנושא ואמרה "כולם רוצים שישמיעו אותם, אבל לא איכפת לי, גם ככה הוא לא משמיע אותי", והתוודתה, "מי שיבדוק, יגלה שיש לנו רומן ממושך".

אז מה בכל זאת גרם למשה פרץ, יוסי גיספן, ג'ודי שלום ניר מוזס, מרגלית צנעני, קובי אפללו ומשה דץ להתייצב? אולי זו החברות הנאמנה להררי, ואולי דווקא היכרות קרובה ומפתיעה עם הכלה. אז זהו, שלא. כשנשאלו "מה שם הכלה?", נתן גושן סיפק תשובה שגויה, כמו גם דודו אהרון. ליאור נרקיס ביקש להימנע ורק מאיה בוסקילה ורגב הוד זכו בנקודה. מזל טוב!


וואלה! סלבס לא עומדת תחת חופות מאז שהשתמשו בה כתחליף לכוס.


רוני מיילי: ”אני לא הומופוב וגזען”

היה עשר: אנשי ”ארץ נהדרת” חוגגים

הפדיחה של תומר שרון: חשף את איבר מינו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully