וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפדיחה של תומר שרון: חשף את איבר מינו ברשת

וואלה! סלבס

21.5.2013 / 12:31

לא לבעלי לב חלש: תומר שרון רק ניסה לעורר את בת זוגו מרחוק - ובמקום זה, הובך בפומבי, כשהעלה תמונה של איבר מינו לדף הפייסבוק האישי, בטעות. וואלה! סלבס OMG

הנה חלום בלהות: אתם יושבים בבית, באווירה מעט סליזית ומחליטים להפתיע את החבר/ה בתמונה פרובוקטיבית, בתקווה שהלך הרוח יהיה דומה ואז - אופס - התמונה האינטימית שצולמה למען אותה מטרה נשגבת, מתפרסמת ברחבי הרשת החברתית הגדולה בתבל. כן, זו צמרמורת שעברה כעת בעמוד השדרה שלכם, וגם בזה של הקומיקאי - תומר שרון, שעומד במרכז התקרית האיומה והמדוברת ביותר בפייסבוק. ג'יזס קרייסט.

תומר שרון. אביב חופי
להלן הבטחה: זה לא יקרה שוב. תומר שרון/אביב חופי

הלילה (ג'), שרון נתקל במלתעות הטכנולוגיה, כשפרסם תמונה החושפת את איבר מינו - אימג' שהיה מיועד לבת זוגו, שנאלצה להתמודד עם תיוג בפייסבוק, במקום לחוות את הרגע באופן אינטימי. "סליחה, טעות. לכל מי שראה, עצה ממני. אל תנהלו התכתבות סקסית כשאתם שיכורים. זה משבש את הטכניקה", כתב השחקן המוכר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אומלל ומיואש/מערכת וואלה!, צילום מסך

אחרי תגובות רבות, וגם לייקים כמובן, הסיטואציה המביכה הסתבכה אפילו יותר. בעוד שהקומיקאי חשב שהתמונה נמחקה, היא למעשה הופיעה בכל מקום. "טוב, מחקתי את זה... כנראה שאני לא יודע איך... לא יאומן", רשם. אלא שאופס! גם הפעם התמונה נותרה כשהיתה. כעבור שעה, כתב שוב "זה לא מופיע באף מקום אצלי. בתחרות 'הדבר הכי אדיוטי שקרה לי' וזו תחרות קשה, זה מספר אחד. אודה לכם אם לא תשתפו את זה". עכשיו, כעבור לילה שלם, התמונה איננה עוד.


וואלה! סלבס עשתה פרינט סקרין, אך שמרה אותו לעצמה. סורי.


היה עשר: אנשי "ארץ נהדרת" חוגגים

רוני מיילי: "אני לא הומופוב וגזען"

רכלו כאן על תומר שרון, ותגרמו לו לחייך

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שוב/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כן, זה הכי הרבה שתקבלו. ביוש/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • תומר שרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully