וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכבת "מעושרות" מסתבכת בפרשה של כסף, גניבה והכפשות

וואלה! סלבס

21.5.2013 / 15:04

הספר לשעבר של ג'ניפר סנוקל טוען: "היא ניצלה אותי כלכלית". כוכבת "מעושרות" מבהירה בתגובה, "הוא מטרידן שגנב אלפי שקלים". בקרוב העניין יגיע לבית המשפט. וואלה סלבס OMG

אם בעולם של "מעושרות" ניקול ראידמן היא מלכת כיכר המדינה ולאה שנירר היא גברת פאן לי, אז ג'ניפר סנוקל היא המעושרת הכי קופצנית על המסך. כל מי שצפה בפרקים בהשתתפותה, לא מכחיש שסנוקל היא אחת הכוכבות המעניינות ביותר בעונה הנוכחית של הדוקו-ריאליטי שמשודר בערוץ 10. כעת, מתברר שכך חשב גם אחד המשתתפים בתכנית שהתחבר למעושרת הבלונדינית ופיתח איתה מערכת יחסים - שנתפסה בצורה שונה על ידי כל אחד מהצדדים. הקשר הזה, הסתיים בכך שהוא נחקר במשטרה ותביעה משפטית קרובה.

גבי אביב, מעצב שיער שעובד גם עבור נשות האלפיון העליון הישראלי, טען בפני וואלה! סלבס שסנוקל הונתה אותו: "היא ניצלה אותי נפשית וכלכלית". לדבריו, העולה החדשה מקנדה נעזרה בו מבחינה כספית לשם הקמת עסק משותף לשניהם. עם תום הצילומים - היא ניתקה איתו את הקשר, לדבריו, זעמה עליו כשפנה אליה ולבסוף אף הגישה נגדו תלונה בחשד כי איים עליה.

סנוקל רואה את הדברים אחרת לגמרי. לדבריה, היא ואביב מעולם לא עבדו תחת חוזה משותף ולמעשה הוא זה שגנב ממנה סחורה בשווי אלפי שקלים - מה שגרם למעורבות המשטרה בסיפור. במקביל, מספרת יוצרת הסדרה, אורנה בן דור, על מה שהגדירה כ"אובססיה אישית מצדו של אביב כלפי סנוקל, כי רצה להתחתן איתה". בקרוב, ככל הנראה כל הצדדים יגיעו לבית המשפט, שכן תביעה ראשונה מצדה של סנוקל כבר בדרך.

ג'ניפר סנוקל: "לא נתנו לי כלום על כפית של כסף"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מנצלת? ג'ניפר סנוקל ב"מעושרות"/מערכת וואלה!, צילום מסך

"אמרה שהיא רואה בי כמו אח"

"עבדתי במספרת עלית באזור המגדלים של תל אביב, כך הכרתי את שנירר שביקשה ממני לעצב לה את השיער. באחת הפעמים ג'ניפר ביקשה שאעצב גם לה את השיער, ועבדתי עם שתיהן במהלך הצילומים", הסביר אביב לוואלה! סלבס. "אחרי כמה שבועות, היא הזמינה אותי לביתה. ג'ניפר הציעה לי שנפתח עסק טיפוח משותף לנשים 'מעושרות', כזה שנותן מענה בתחום היופי עד השעות הקטנות של הלילה".

"היא שכנעה אותי שהרעיון יכול להצליח, ונקים אותו בדירה פרטית בבניין שבשכונת המשתלה היוקרתית". סנוקל, שהיא גם הבעלים של עסק לזיפות גגות בלוס אנג'לס, ביקשה, לדבריו של אביב, שישפץ את המקום בכדי שיתאים לעסק המשותף. לשם כך, שכר קרובי משפחה, שהסכימו לקבלת התשלום רק בסיום העבודה. "היא אמרה שמילה שלה זו מילה, וכל מה שאנחנו עושים זה חצי-חצי. שהיא רואה בי כמו אח או בן".

בינתיים, לטענתו, שילם על הציוד לשיפוץ והכלים המקצועיים שישמשו אותו, במזומן. "היא אמרה שעדיף שאני אתן לה מזומן, לקחה את הכסף, אבל לא השתמשה באשראי שלה. כששאלתי אותה על זה, היא ענתה לי שאין לה מה לתת לילדים שלה, לקנות אוכל, אז גם הייתי עושה קניות עבורה". מפתיע, בהתחשב בעובדה שסנוקל, אם לחמישה ילדים, מוצגת כאישה אמידה עם מטפלת צמודה. "כששאלתי אותה איך היא בתוכנית כמו 'מעושרות' אבל אין לה כסף למזון, היא ענתה שזה למראית עין, לטובת צילומים ושלא אדבר על זה עם אף אחד".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יחסים חד צדדיים? ג'ניפר סנוקל עם גבי אביב/מערכת וואלה!, צילום מסך

אביב, שפתח מאז עסק פרטי חדש לעיצוב, מספר שהרגיש נבגד: "הבנתי שנכנסתי לחייה רק למען הצילומים והכל התחיל להתפרק. כשכל הצילומים נגמרו, ניגשה אלי אחת הדיירות בבניין שבו הקמנו את העסק, ואמרה שזו לא הדירה של ג'ניפר והיא תאלץ לפנות אותנו, בגלל שאנו שם ללא אישור".

כשפנה לסנוקל על מנת לספר לה מה קרה, היא לא הסכימה לדבר איתו, ורק שלחה את ההודעה "אני לא רוצה שום קשר איתך. אני אשת עסקים ולא משחקת בחרא". לדבריו, כשביקש את כספו בחזרה הפנתה אותו לעופר טלקר, בן זוגה המפורסם, שהכירה במהלך הצילומים. "יום למחרת זימנו אותי לחקירה במשטרה - בחשד שאיימתי על ג'ניפר. לא היה לי מושג על מה התלונה, אני רק יודע שעיכבו אותי לשלוש שעות בתחנה".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תכתובת SMS של סנוקל עם אביב/מערכת וואלה!, צילום מסך

"שאל אם ג'ניפר תסכים להתחתן איתו"

תמונה שונה לחלוטין מצטיירת כשמדברים עם אורנה בן דור, שהיתה עדה לתחילת הקשר בין השניים. בן דור מספרת כי הבחינה שאביב פיתח לסנוקל רגשות, שלמעשה לא היו דו-צדדיים.

"במהלך הצילומים, אביב התעקש להגיע אליי בכדי לטפל גם לי בשיער, בבית שלי. באותה הזדמנות, הוא שאל אותי אם אני חושבת שג'ניפר תסכים להתחתן איתו", משחזרת בן דור. "גבי צעיר ממנה בעשור, זה לא הולך ככה. כך שאמרתי לו שאני חושבת שזה לא ממש מתאים ושנורא קשה להיות בעלה, כי היא מורגלת לרמת חיים מסוימת. כשהצעתי לו לבדוק את העניין איתה, הוא הפך לסטוקר שלה".

מעצב שיער ידוע שעבד עם אביב בעבר, מספר גם הוא על התנהגות משונה מצד הבחור. "הוא תמיד חיפש את הדברים הלא נורמטיביים. יכול להיות שמשהו עצבן אותו והוא עשה מזבוב פיל, ככה הוא - מתהפך לגמרי. גם לי הוא זרק סוג של איומים אחרי שהפסקנו לעבוד יחד".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הודעות ששלחו סנוקל ובן זוגה עופר טלקר לאביב/מערכת וואלה!, צילום מסך

לדברי יוצרת הסדרה, בשלב מסוים אביב הצטרף לכל ימי הצילום, והלך אחרי סנוקל "באש ובמים". "הם החליטו לפתוח עסק לשירותי תדמית, ואני משוכנעת מבחינתי שהוא הלך אחריה כמו כלבלב, הציע את שירותיו מטיפול בילדים, בשעות שבהן היא מצטלמת ועד להיות הדום לרגליה", מסבירה בן דור. "הוא עשה לה תסרוקות שונות רק כדי להיות קרוב אליה ועיכב את צילומים".

המשבר בין סנוקל לאביב, מבהירה היוצרת, התחיל כשהבלונדינית הכירה את טלקר. "הוא התהפך, פרץ באישון לילה וגנב את הציוד שלעניות דעתי היא קנתה לעסק המשותף. כשטלקר ניהל איתו שיחה, אחרי שזה הגיע למשטרה, כולם הגיעו להסדר ששוכחים מהכל והאיש נעלם". אז, כאמור עלתה העונה השנייה של "מעושרות" ואביב החליט לעורר את העניין. "זה לא שהוא הלך למשטרה עם זה, הוא לא התלונן נגדה".

סנוקל, הגישה בימים האחרונים מכתב התראה לפני נקיטה בהליכים משפטיים לאביב, שבו עורכת הדין שלה, יונה שלם, מסבירה כי הוא "מנצל בציניות את העובדה כי היא מוכרת ומוקרנת על מסכי הטלויזיה... ומנסה להפכה לקרבן בדמות פרסומיך הכוזבים, הקנטרניים, חסרי הבסיס , הכוללים השמצות והכפשות". בנוסף, הודיעה כי תבקש ממנו פיצוי על סך של כ-200 אלף שקלים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
התלונה שהגישה סנוקל נגד אביב במשטרה/מערכת וואלה!, צילום מסך

"אם מגיע לו כסף - מדוע לא תבע אותו בבית משפט?"

סנוקל עצמה, מסבירה בתגובה כי תכננה לפתוח סטודיו לעיצוב תדמית - שמעולם לא נפתח עקב בעיות בירוקרטיה. "מר גבי אביב הוא לא שותף, מעולם לא נחתם איתו חוזה. מול מר אביב התנהל משא ומתן להיות אחד הספרים בסטודיו ולא שום דבר מעבר", היא מספרת. כשהבין שסנוקל לא תשתמש בשירותיו, כך נכתב בתגובה, "החליט באופן בריוני לפרוץ לעסק ולגנוב סחורה בשווי אלפי שקלים. גברת סנוקל מיד התלוננה במשטרה, מר אביב הוזמן לחקירה ואף הוצא נגדו צו הרחקה. לאחר התקרית, נודע לג'ניפר, כי הוא פוטר ממספר מקומות עבודה בעבר עקב בעיות קשות של יחסי אנוש".

"טענותיו של מר אביב הזויות ומופרכות, לא הגיוניות, ולא מוכחות בשום קבלה הסכם או סתם הוכחה על כסף שטען ששילם. מכעיסה העובדה שלמרות הטענות הקנטרניות ללא הוכחות, טענות אלו עולות באופן מאוד לא מפתיע, אירוני ואף ומשעשע בסמוך לעליית תוכנית 'מעושרות'", כתבה.

"כמובן שאלת השאלות אם למר אביב מגיע כסף או כל דבר אחר מדוע לא תבע אותו בבית משפט? מדוע רץ לתקשורת? עורך דינה של גברת סנוקל עובד בימים הקרובים על הגשת תביעת ענק נגד מר אביב על הוצאת דיבה ולשון הרע".


וואלה! סלבס גם היא מעושרת. מעושרת בחיות בית ששורצות לה באמבטיה.


ניקול ראידמן שוב חוגגת בגדול

כמה באמת עלה האירוע של ניקול ראידמן?

רכלו על הפרשה המסובכת של ג'ניפר סנוקל בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully