וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אווה לונגוריה חושפת את הווגינה

שירות וואלה! סלבס

19.5.2013 / 15:01

הכוכבת הנואשת לשעבר ניסתה להמם את העולם בשמלה הדוקה על השטיח האדום בקאן, אבל כשהתחיל לרדת גשם - האיבר האינטימי של לונגוריה הציץ בהפתעה. וואלה! סלבס נטולת תחתונים

אווה לונגוריה חושפת, שוב. לא ברור אם זה כיוון שהיא שחקנית לוהטת או דווקא בגלל הדם הלטיני החם שלה, אבל עקרת הבית הנואשת לשעבר פשוט לא יכולה להשאיר את החלקים הפרטיים בגופה מכוסים.

הפעם, זה קרה במהלך פסטיבל קאן, כשלונגוריה הגיעה לפרמיירת סרט נוצצת כשהיא עטופה בשמלת ערב ירקרקה וצמודה, לפחות עד שהתחיל לרדת גשם - שגרם לחשיפה מביכה של הווגינה שלה. אן הת'אווי, מאחוריך.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הו, מאמא. החשיפה של אווה לונגוריה/מערכת וואלה!, צילום מסך

לונגוריה, צעדה אתמול (ש') על השטיח האדום הנוצץ של פסטיבל הקולנוע בהקרנת הבכורה של הסרט "Jimmy P". השחקנית פזרה חיוכים והשוויצה בגב החשוף והשובל בצבע מנטה שלבשה, לפחות עד שנאלצה לאסוף את הבד המסורבל ולרוץ על העקבים כדי לתפוס מחסה מהגשם. העלייה במדרגות היא זו שגרמה לכך שהיא העניקה לסובבים אותה (והצלמים הרבים) הצצה למקום שממנו ייצאו הילדים שלה לעולם מקרוב. אופסי.

אווה לונגוריה. GettyImages
"לא ראו כלום?". אז זהו, שדווקא כן/GettyImages

אחרי שבחודש שעבר גילתה לעולם בטעות פטמה שובבה במהלך נופש מפנק על החוף בפורטו ריקו, הנואשת בת ה-38 בטח מתחרטת על כך ששוב, בחרה להשאיר את התחתונים היוקרתיים שלה בחדר המלון. מחיר היופי מעולם לא היה מפורש יותר.

אווה לונגוריה. GettyImages
וככה זה נראה על השטיח האדום בקאן לפני הגשם. לונגוריה/GettyImages

למרבה האירוניה - עוד לפני שהגשם התחיל, כשהכינה את עצמה לפרמיירה עם צוות של אנשי טיפוח כנציגת חברת קוסמטיקה ענקית, צייצה "רגע לפני שהסערה התחילה, כמה אנשים נוגעים בי בבת אחת??". ובכן, אולי כמה ירצו לגעת בך אחרי שישימו לב לתמונה המסקרנת הזו, שממש כמה דקות אחרי שצולמה צייצה "השטיח האדום החביב עליי השנה". בטוחה?


וואלה! סלבס יצאה פעם מהבית בלי תחתונים. אף אחד לא שם לב.


ובנתיים בארץ: מלכת היופי וגדי סוקניק יוצאים לסרט

שרון גל על החשדות נגדו: ”הכל יהיה בסדר”

רכלו על הווגינה של אווה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully