וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טענה: "כוכב הריאליטי תקף אותי על רקע מיני"

וואלה! סלבס

15.5.2013 / 0:03

אחד מכוכבי הריאליטי המוכרים יותר במדינה, תקף לכאורה בחור במלתחות של מכון כושר לפני כמספר חודשים - כיוון שלטענתו "ביצע מעשה מגונה אל מול עיניו". וואלה! סלבס חוקרת

לא קל להיות מפורסם, רק שאלו את אחד מכוכבי הריאליטי היותר מוכרים, שלכאורה היה מעורב בתקרית אלימה במכון הכושר שבו נהג להתעמל ואפילו סולק משם אחרי המעשה.

למערכת וואלה! סלבס הגיעו עדויות של בחור בשם ס.ש. (השם המלא שמור במערכת), שטען כי לפני כשנה היה עד למה שהוגדר כ"אלימות פיזית מצד אותו כוכב כלפי בחור צעיר" באותו מכון כושר מרשת "הולמס פלייס". אם לא די בכך, לדבריו, כשניסה אותו עד ראייה להפריד ולהרגיע את הרוחות - גם הוא ככל הנראה ספג אלימות מצד האישיות.

"נכנסתי למלתחות וראיתי פתאום שהאיש (השם המלא שמור במערכת) ממש מרביץ לבחור. הוא צעק עליו וקילל אותו", מעיד ש' על מה שלטענתו ראה במכון הכושר, "מיד התערבתי ושאלתי מה קרה וביקשתי ממנו להפסיק".

"הוא בתגובה, אמר שאותו בחור ביצע מעשה מגונה אל מול עיניו. עניתי לו שזה לא מצדיק אלימות ושיפנה להנהלת המכון. הוא כמובן לא ויתר וצעק עליי 'גם אתה מאלו. מההומואים', ועמד לתקוף אותי, עניתי לו שזה נכון - אז מיד פניתי לקבלה וביקשתי שיטפלו בו".

מאוחר יותר, כך טוען ס.ש., נמסר לו מהנהלת המכון כי שני הבחורים שהיו מעורבים בפרשה הגישו תלונה אחד כנגד השני בתחנת המשטרה. בנוסף, הנהלת חדר הכושר החליטה לסלק את שניהם מהמקום ולבטל את המנויים שלהם. "הייתי פשוט המום מההתנהגות", הוא מספר, "ואז ראיתי אותו בטלוויזיה. אסור לתת לבן אדם כזה אלים להיות על המסך".

מהנהלת רשת "הולמס פלייס" סרבו להגיב לדברים.


מה דעתכם, לא צריך לשים סוף לאלימות? רכלו בפייסבוק

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully