וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריטני ספירס חושפת גזרה חדשה וחטובה

שירות וואלה! סלבס

8.5.2013 / 16:01

הפעם מדובר בחשיפה שתגרום לרגרסיה קשה. כוכבת הפופ הצטלמה לשער מגזין, והציגה לוק שמזכיר את ימיה הראשונים - כשבטנה החטובה, היתה המפורסמת בעולם. וואלה! סלבס קראש

לאחרונה, תמונות צלוליטיס רבות עלו ברשת, רובן שייך לבריטני ספירס, שעל אף שאת רוב ימיה היא מעבירה עם הילדים, צלמי הפפראצי לא מניחים לה לרגע. כעת מתברר שכוכבת הפופ הגדולה בעולם, הצליחה להיפטר מקללת הצלוליטיס שאחזה בה. הוכחות לכך, נמצאו במגזין Shape. כן, ניתן לשער שגם מברשת הקסמים של פוטושופ עשתה את עבודתה, אך ספירס מתעקשת להבהיר שמדובר בעיקר בדיאטה קפדנית וקשה.

.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אופס, עשית את זה שוב? בריטני ספירס/מערכת וואלה!, צילום מסך

הניינטיז לא כאן, הו לא - מדובר בגרסת 2013 המשוכללת של גברת "בייבי וואן מור טיים", כשהיא מציגה גוף שרירי להפליא, עטוף ביקיני לבן, כשיד אחת מונחת מאחורי ראשה, והאחרת נוגעת בירך. עורה שזוף ומתוח, העגיל שבטבור לא נעלם - כל אלו יגרמו לנסיגה קשה לימיה הראשונים. הישמרו מהגיליון הזה, שצפוי לצאת ביוני הקרוב.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אומיגוד, רגרסיה/מערכת וואלה!, צילום מסך

באשר לישבנה, היא מתוודה - "אני אוהבת אותו, ואז שונאת. עכשיו אני בשנות ה-30 שלי, ולכן אצטרך לעבוד קשה יותר כדי לשמור עליו מורם". כיצד היא עושה זאת? ובכן, מדובר בהרבה יוגה, אליה מתווספת תכנית דיאטה נוקשה. "הדיאטה היא קשה. ההתמכרויות שלי הן ספגטי ועוגיות שוקולד צ'יפס", היא מספרת.


וואלה! סלבס ירוקה. לא מקנאה, אלא מהסחוג שלגמה לפני דקות.


תמונות ראשונות: עפר שכטר ולירן כוהנר בדייט

מתכוננים למעבר: גאולה אבן מוכרת את הבית

בריטני. גרסת 1998 VS גרסת 2013. בחרו!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully