וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתמן: שירי מימון תחליף את ריטה ב"אקס פקטור"

וואלה! סלבס

2.5.2013 / 0:04

מתגעגעים לכוכבת הפופ המקומית שיצאה לא מזמן לחופשת לידה? אחרי שריטה הדיווה פרשה, כנראה שתראו את מימון במקומה על כסא המנטור של תכנית הכשרונות החדשה. וואלה! סלבס שרה

המעריצים הנאמנים של שירי מימון חיכו תקופה ארוכה לרגע שבו יוכלו לנשום עמוק, לשבת בבית ולהמתין בצפייה לציוץ חדש מכוכבת הפופ המקומית - שהנמיכה פרופיל בחודשים שקדמו ללידת בנה הבכור, איתי, לפני כמעט חודש ימים. ובכן, מתברר שהציפייה תהיה קצרה יותר משחשבתם - כיוון שהזמרת צפויה ככל הנראה להשתתף בתכנית הריאליטי החדשה של רשת, "אקס פקטור ישראל".

שירי מימון. אביב חופי
בקרוב על מסך הטלוויזיה. שירי מימון/אביב חופי

לוואלה! סלבס נודע כי בהפקת תכנית הכשרונות בונים על מימון שתמלא את המשבצת הפנויה שנותרה בשולחן השופטים לאחר שריטה, דיווה אחרת שהיתה אמורה להדריך זמרים מקומיים על המסך, פרשה ממנה בשל מחלוקות כספיות. כפי שכבר דווח בעבר, אושיות מוזיקליות רבות כמו עברי לידר, ישי לוי, הראל סקעת ורמי פורטיס נבדקו לאחרונה לתפקיד מנטור בתכנית, שימלאו בסופו של ארבעה אנשים.

כעת, רק נותר להבין איך מימון, אמא טרייה מאוד לבן בכור, תשלב בין העבודה על סט ה"אקס פקטור", האודישנים להדרכת קבוצה מוזיקלית והשידורים החיים - לבין תפקיד חייה כהורה במשרה מלאה. אם היא הביאה לחיינו שלג בשרב, היא בטח יכולה לעשות הכל.

מרשת נמסר בתגובה: "אנו נמצאים בשלבי ליהוק שופטים, מנחים ומתמודדים של 'אקס פקטור ישראל'. אנו מודעים לעניין הרב שנוצר סביב ליהוקים אלו, אולם כשיהיה מה להודיע נעשה זאת בשמחה".


וואלה! סלבס משמשת כשופטת בבית הדין הגבוה לפשעי איגואנות ושאר זוחלים, אבל תמיד חוששת מהפרקליטים. הם ממש נחשי קוברה.


ישי לוי, דקלה והראל: מי נבדק לתפקיד המנטור בתכנית?

שמחים לראות את ריטה על המסך? רכלו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully