וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סערה: מרגלית צנעני מתכסחת עם עיתונאית

וואלה! סלבס

1.5.2013 / 0:40

פרשת הפלילים של מרגול, אותה חשפה העיתונאית הדס שטייף, כבר דעכה מזמן. כעת, שופטת "כוכב נולד" לשעבר, מחליטה להעניק תזכורת לסערה שהתחוללה אז. וואלה! סלבס אש, אש, אש

"פרשת מרגול זו ה-פרשה של השנה". כך אמרה הדס שטייף, כתבת הפלילים של גל"צ לפני שנים ספורות. ואכן, זו היתה פרשה שגרמה לרעידת אדמה לא מזערית, כשבכתב האישום שהוגש נגד הזמרת, נכללו בין היתר סחיטה באיומים של אמרגנה לשעבר, עירוב עבריינים ב"כוכב נולד" ופנייה לבורר שיפתור את המחלוקת עם אותו אמרגן.

מאז, מרגלית צנעני שמרה על פרופיל נמוך, ולמרות זאת - אתמול (ג'), היא החליטה לצאת אל האור ולהתנגח מעט בשטייף, שכעת מתעסקת בעיקר בפרשת רוזן. היכן זה קרה? ובכן, כמובן שבפייסבוק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שטייף VS צנעני, שוב. מוכנים לזה?/מערכת וואלה!, צילום מסך

הכל החל כשהיחצנית הידועה, עטרה ישראלי עזריה, העלתה לדף הפייסבוק שלה תמונה בה מככבת שטייף, והוסיפה את הכיתוב: "שמישהו יעצור את ההדס שטייף הזו". באופן מפתיע למדי, מי שבחרה להגיב לשיתוף, היתה צנעני - שכתבה מבלי להתבלבל - "אי אפשר, האובססיה הזו שלה להצטלם ולהופיע בתקשורת חזקה מכל דבר. פשוט מבחיל, אלוהים ישמור!".

בשלב זה, שטייף טרם סיפקה תגובה עסיסית למרגול - כן, גם לא באף רשת חברתית. אך סביר להניח שגם זו תגיע. כעת נותר רק להמתין לפרק הבא.


גם וואלה! סלבס היא חולת פרסום - זוכרים את נערת הקניון מ-88'? לא זוכרים? טוב. ביוש.


קטלין רייטר מגלה איך הורידה במשקל

ליהיא גרינר נפלה קורבן לתרגיל עוקץ

שטייף VS צנעני. רכלו עליהן בפייסבוק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully