וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליהיא גרינר נפלה קורבן לתרגיל עוקץ

וואלה! סלבס

30.4.2013 / 9:58

הבלונדה עם הפה הכי גדול בביצה, הפכה לקורבן עקיצה של מתחזה שביקש למכור לה מכשיר סלולרי אך לבסוף ברח עם הכסף. ליהיא כמובן לא נשארה חייבת. וואלה! סלבס בשידור חוקר

נראה שיש אנשים שעדיין לא הבינו שלא ממש כדאי ורצוי להתעסק עם אחת כמו ליהיא גרינר. בטח ובטח שלא לגנוב ממנה כסף, ועוד 2,000 שקלים. למי מכם שלא יודע, בעלה של הבלונדה - יוסי צבר - עובד במקצועו כמתווך דירות, כך שבתחילת השבוע פנה לצבר בחור אלמוני, העונה לשם אסי כהן וביקש מיוסי לראות דירות.

במהלך סיור הדירות בתל אביב, סיפר אותו בחור לבעלה של גרינר כי לאחרונה חתם על עסקה עם חנות המוכרת מכשירים סלולריים וכי יש ברשותו מכשירי טלפון "אייפון 5". לכן, הציע לצבר לקנות ממנו מכשיר במחיר מוזל. צבר מיד התקשר לאשתו שהשיבה כי תשמח לקנות את הסלולרי, אך רק עם קבלה.

ליהיא גרינר. דרור פיקלני
לא יפה. ליהיא גרינר ויוסי צבר/דרור פיקלני

למחרת, הגיע צבר עם אלפיים שקלים חדשים במזומן ומסר את הסכום לבחור, שלקח את הכסף וביקש מיוסי לחכות מחוץ לבניין בו קבעו להפגש, על מנת שיעלה למשרד להביא את המכשירים. לאחר מספר דקות, בהן האיש לא שב, הבין יוסי שהוא ברח מיציאה אחרת של הבניין - וכי לצערו הוא לא יזכה לראות לא את האלפים שמסר ולא את מכשיר הטלפון.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
החשוד. גרינר מציינת לעזרת הציבור/מערכת וואלה!, צילום מסך

צבר אמנם ויתר, אך מיס גרינר ממש לא. אתמול (ב') העלתה מיס סאנשיין תמונה של הבחור (כפי שנקלטה במצלמות האבטחה במשרדו של יוסי) לעמוד האינסטגרם שלה וביקשה את עזרת העוקבים במציאת הבחור. התגובות לא איחרו לבוא ואחד העוקבים אף טען כי גם הוא נפל קורבן לעוקץ של אותו "אסי כהן". אתם מכירים את הבחור? זה הזמן לעזור לליהיא.


את וואלה! סלבס עוקצים רק בישבן. היא לא מרגישה כי הוא גדול מדי.


ובינתיים: טום קשתי ויון תומרקין מרחרחים

מיס אינטרנשיונל: טיטי איינאו כובשת את איטליה

רוצים לעזור לליהיא ויוסי להשיב את הכסף? רכלו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully