וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בר רפאלי תנחה את "אקס פקטור"?

וואלה! סלבס

28.4.2013 / 18:59

הטופמודל לא נחה: ב"חדשות הבידור" מדווחים כי רפאלי מנהלת מגעים לתפקיד מנחת הגרסה המקומית של תכנית הכשרונות. האם בקרוב נזכה להרבה זמן מסך של בר? וואלה! סלבס מגישה

האם לבר רפאלי יש את ה"אקס פקטור"? התשובה היא שכנראה שכן ובגדול, כיוון שהטופמודל ככל הנראה תופיע בקרוב הרבה יותר על המסך הישראלי. התכנית "חדשות הבידור" ב-HOT, מדווחת הערב (א') כי הדוגמנית המקומית, שמצליחה ברחבי העולם, מנהלת בימים אלה משא ומתן לתפקיד מנחת תכנית הכשרונות החדשה של הזכיינית רשת - "אקס פקטור".

בר רפאלי בטקס GQ. Andreas Rentz, GettyImages
יש לה את האקס פקטור? בר רפאלי/GettyImages, Andreas Rentz

ככל הנראה, אם הכל ילך כשורה וכל הדרישות של רפאלי יענו, המעריצים (וגם אלה שפחות מחבבים אותה) יכלו לראות אותה בקטעי הקישור שבין השירים והמנטורים של תכנית הכשרונות, שכבשה את העולם ומגיעה בקרוב לגרסה ישראלית חדשה בערוץ 2. זוהי תהייה הופעה ראשונה שלה על המסך המקומי, אחרי שנעדרה ממנו, לפחות באופן קבוע, כמה שנים טובות.

לא ברור מה יעלה בגורלו של גיא זוארץ, שכפי שפורסם בוואלה! סלבס, נחשב למועמד המוביל להנחיית התכנית המסקרנת. בנוסף, בימים אלה מתקיימים מגיעים אחרונים לליהוק ארבעת המנטורים של התכנית - תפקיד מסקרן לא פחות - אליו נבדקו אושיות כמו ריטה, רמי פורטיס, הראל סקעת וישי לוי. מי ישתתף בהפקה בסופו של דבר? בקרוב נדע.


וואלה! סלבס היתה מלהקת את עצמה לתפקיד הכסא של המנחה, אם היו מבטיחים לה שבר רפאלי תשב עליה.


אוי, לא: מה קרה לאף של בר רפאלי?

הראל סקעת מודה: ”אני כבר לא רווק”

רכלו על התפקיד האפשרי של בר בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully