וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ורוד עולה: עומר אדם יופיע במצעד הגאווה

וואלה! סלבס

18.4.2013 / 10:12

הוא כבר שר עם עברי לידר, אך כעת הוא מתקרב לקהילה אפילו יותר - הזמר הצעיר יופיע במצעד הגאווה הקרוב. מי שאולי תעשה זאת גם, היא דנה אינטרנשיונל. וואלה! סלבס אקסייטד

בין צבעי הקשת שישתלטו על רחובות תל אביב בקיץ הקרוב, ניתן יהיה להבחין גם באישיות מפתיעה במיוחד. שמה: עומר אדם. כפי הנראה, הזמר הצעיר החליט להוסיף מעט צבע ורוד לקריירה המוסיקלית העשירה והקצרה שלו, ולהשתתף בחגיגות הגאווה הקרובות.

מי שאולי תצטרף אליו, היא המלכה האם - דנה אינטרנשיונל, שאחרי שנים רבות בהן היתה מחוזרת על ידי האחראים והופיעה בעיקר במצעדים מעבר לים, עוד מתלבטת.

עומר אדם. איליה מלניקוב,
הוא, בצבעי הקשת. מצליחים לראות את זה? עומר אדם/איליה מלניקוב

אז, מה צפוי לקרות? על פי מקורות, אדם יופיע על הבמה המרכזית והגאה של המצעד. מי שיזעק מלמטה את מילות השירים, יהיה קהל גאה (או גיי פרינדלי, כמובן) ועליז. על הפתעה המצעד המבורכת עומלים כבר זמן רב אנשים רבים הקשורים לזמר, אך גם להפקת האירוע. עכשיו, חודשי ההמתנה לאיוונט הצבעוני יהיו מעט יותר קשים.

דנה אינטרנשיונל. נמרוד סונדרס
אולי גם היא? דנה אינטרנשיונל/נמרוד סונדרס

זו לא הפעם הראשונה שאדם מבצע שיתוף פעולה קהילתי שכזה, רק לאחרונה הצטרף להרכב הפופ-דאנס המצליח של עברי לידר, TYP ("דה יאנג פרופשונאלס"). התוצאה: הסינגל המושמע, "משוגע". אז, מה דעתכם על תיבול הרעיון במעט אינטרנשיונל, שעובדת בימים אלו על אלבום חדש שמתוכנן להחזיר אותה לבמה עוד השנה? יאמי.

עופר מנחם, מנהל יחסי הציבור של עומר אדם, אישר את הפרטים.


וואלה! סלבס התבקשה להשתתף במצעד הגאווה, אך רק בתור נערת המים. היא עדין שוקלת את זה.


מתמודדת ”מאסטר שף” עברה אירוע מוחי

צפו: הקליפ המשוגע של נינט טייב ויהודה לוי

מתרגשים מעומר ודנה? רכלו על זה כאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully