וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צו פיוס: מדונה ואנג'לינה ג'ולי משלימות

שירות וואלה! סלבס

8.4.2013 / 10:20

אנג'י, שפעם טינפה על מלכת הפופ ואימוץ הילדים מאפריקה, החליטה להושיט יד לשלום - יצרה קשר עם מדונה ואפילו הודתה כמה היא גאה בה. בגלל מה? קראו. וואלה! סלבס שולם לעולם

זה לא שהגיהינום קפא או ציפורים הפסיקו לעוף, אבל אנג'לינה ג'ולי החליטה לחזור בה מהדברים הרעים שאמרה פעם על מדונה, ולאחרונה אפילו יצרה עם מלכת הפופ קשר כדי לומר לה כמה היא מעריכה אותה. הכל בגלל מטרה נעלה שקשורה למעמד האישה, אידיאל שהשתיים דוחפות ומקדמות בכל הכוח, כל אחת בנפרד.

ה"דיילי מייל" הבריטי מדווח שג'ולי, שבעבר כבר פתחה פה על מדונה כשזלזלה בדרך שבה אמצה שני ילדים נזקקים ממלאווי, יצרה קשר עם אנשיה של מלכת הפופ שבמקרה (או שלא) מבקרת בימים אלה עם הילדודס באפריקה והתנצלה יפה. צלצלו בפעמונים, יש כאן סולחה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שלום עליכן. מדונה ואנג'לינה ג'ולי/מערכת וואלה!, צילום מסך

בשיחה עם המנהלים של מדונה, שדבריה הועברו למלכת הפרובוקציות, אמרה אנג'י כמה היא מעריכה את מאמציה של מאדג' לסייע לחינוך של נשים במדינות עולם שלישי. עוד הוסיפה שהיא "מצדיעה לה, בגלל שמדובר במטרה קרובה ללבה. היא שמחה שיש עוד כוכב ענקי שתומך באותם הדברים ומעורר מודעות בפומבי", כך לפי הדיווח.

הכל קרה כי מדונה מסרה ציור מהאוסף הפרטי שלה, פרי עבודתו של האמן פרנאן לז'ה, על מנת שיימכר במכירה פומבית בשווי מוערך של שבעה מיליון דולר (!). הסכום העצום, ייתרם לעמותת "קרן אור" למען חינוך לבנות באפגניסטן, פקיסטן ומדינות אחרות - שנמצאות בסכנת חיים רק בגלל שבקשו לרכוש לעצמן השכלה. ג'ולי, שבעצמה תרמה לאותה מטרה 200 אלף דולר לא מזמן, כנראה מתמוגגת.


וואלה! סלבס תשמח לעשות סולחה עם היריבה הוותיקה שלה - עזית הכלבה הצנחנית. אז מה אם היא ניסתה לגנוב לה את קערית המים.


אזהרה! מדונה מתפשטת בשדה התעופה

למה מסוק משטרתי הוזעק לביתם של בראנג'לינה?

שלום עולמי? רכלו על אנג'לינה-מדונה גם בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully