וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוהט בברזיל: קותי סבג ועדי הימלבלוי נוגסים

וואלה! סלבס

24.3.2013 / 0:01

ראיתם אותו מתלהב ואותה משתזפת בביקיני - אבל עדיין לא צפיתם בצמד הלוהט על סט הצילומים הברזילאי של "מלבי אקספרס", כשהם מכרסמים יחד בבגדי ים. וואלה! סלבס בקצב הסמבה

תשכחו כל מה שידעתם עד כה על ברזיל: ארץ פולי הקפה שהפכה את מצעדי הסמבה ללגיטימיים, קיבלה בשבועות האחרונים כמה מבקרים נוצצים במיוחד תוצרת ישראל - שהפכו את המדינה הדרום אמריקנית לחמימה אפילו יותר. למה? בגלל קותי סבג ועדי הימלבלוי, שניים מהאנשים הלוהטים בישראל שבילו את רוב זמנם במדינה הרחוקה כשהם לא לבושים ביותר מבגד ים מינימלי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
איי, קראמבה. עדי הימלבלוי, קותי סבג ורוני מרחבי/מערכת וואלה!, צילום מסך

סבג והימלבלוי, שמצלמים בשבועות האחרונים את תפקידי העומק שלהם בסדרת הדרמה החדשה שיצר מיקי גבע - "מלבי אקספרס", כבר פינקו את העוקבים ברשתות החברתיות בתמונות מהחוף בברזיל, חלקן חמימות. כעת, מגיעות תמונות בוערות אפילו יותר שהגיעו לידי וואלה! סלבס, בהן השניים נהנים על חוף הים, בבגדי שחייה (ביקיני ושורטס, אם אתם מתעקשים), כשהם מכרסמים תירס מקומי צהבהב במיוחד. דלישס, לא?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תירס מעולם לא נראה מפתה כל כך/מערכת וואלה!, צילום מסך

החברה השובבה שנוגסת לצדם של השניים, היא השחקנית רוני מרחבי, שכבר הפציעה על המסך ב"תיכון השיר שלנו" ו"דני הוליווד". לדברי גורמים בהפקה, יש סיכוי גדול שתראו את החמודה על המסך, כשהיא מצמידה שפתיים עם קותי. כן, התפקיד מחייב, נועה הופששטר.


וואלה! סלבס נוגסת בתירס כשהיא נתקפת רעב. ואז גם בתפוחים, תמרים, דאבל צ'יזבורגר, נחש גומי, חמישה משולשי פיצה ושלושה כריכי עוף עסיסיים, לאחרוחת צהריים אחת. יאמי.


נתפס: קותי סבג מבלה לבדו

OMG: עדי הימלבלוי חוזרת לאקס המפורסם שלה?

רכלו על התמונות העסיסיות של קותי ועדי גם בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully