וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיחת פנים: איך השתנה ג'סטין טימברלייק?

וואלה! סלבס | צילום: אימג'בנק - GettyImages

22.3.2013 / 6:54

הילד המעצבן של דיסני התבגר כחבר בלהקת בנים, זרק את בריטני ובדרך הפך לשחקן מצליח שהוא אחד מכוכבי הפופ הלוהטים בעולם. מה עבר על פניו של הכוכב? וואלה! סלבס על הפנים

עריכה: אמיר קוטיגרו

על מי אתם חושבים כשאתם שומעים את צירוף המילים "סקסיבאק"? סביר להניח שהפרצוף הנאה שעלה בדמיונכם הוא זה של ג'סטין טימברלייק - פופסטאר, שחקן לא רע ואחד האנשים הלוהטים בהוליווד. מיסטר טימברלייק, שהתחיל את הקריירה לצד הרבה כוכבים אחרים בתכנית של ערוץ דיסני, יחגוג בקרוב 20 שנים מגניבות מול המצלמות, והוא התבגר, אבל ממש.

כמה שנים אחרי שפיזז עם כריסטינה אגילרה וריאן גוסלינג ב"מועדון מיקי מאוס", ג'סטין חלק את אור הזרקורים עם חבריו ללהקת אנ'סינק. כלומר, עד שהבין שהכי טוב לבד ופרש לטובת קריירת סולו שהעבירה אותו לליגה של הגדולים (וכללה עשרות דואטים), בזכותה השתלב גם כשחקן על המסך. ברור שבדרך היה הרומן המפורסם עם בריטני ספירס, הקשר עם קמרון דיאז והצעת הנישואין לג'סיקה ביל, שהפכה אותו לגבר נשוי לפני מספר חודשים.

בגלל שהפנים המפורסמות של ג'יי טי מוכרות לקהל מאז שהיה בן 15 שובב, ואלה! סלבס מכניסה אתכם למכונת זמן יחד עם טימברלייק - ומציגה לכם את השינוי החיצוני שעבר הסקסיבאק, מאז שהיה עוד ילד מעצבן ועד לימים אלה ממש, בהן הוא חוזר עם אלבום לוהט, מפלרטט עם צופי הקולנוע ובעיקר נהנה מהחיים הטובים. הו, כן.


וואלה! סלבס היתה שמחה לזמן איכות עם מיסטר סקסיבאק. היא היתה שמחה לראות לו את הגב, בין השאר.


עוד מתיחות פנים: מדונה | אשטון קוצ'ר | ויקטוריה בקהאם | קייט מוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully