וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תוקפת בחזרה: בר רפאלי עונה לדובר צה"ל

וואלה! סלבס

18.3.2013 / 12:17

אחרי הביקורת החריפה שמתחו בצה"ל נגד השימוש בדוגמנית בסרטון של משרד החוץ, רפאלי לא שותקת. "יש לי יותר קוראים מאשר לעיתון של המדינה!", צייצה. וואלה! סלבס קרבית

בר רפאלי היא לא אחת ששותקת, בטח לא כשהיא מרגישה מותקפת. אז, היא מגייסת את הנשק הכי גדול שלה (כלומר, מלבד היופי המהפנט) - העוקבים הנאמנים ברשתות החברתיות, ויורה אש, אש, אש. הבוקר (ב'), החזירה במילים תקיפות לדובר צה"ל תת-אלוף יואב (פולי) מרדכי, ששלח לאחרונה מכתב למשנה למנכ"ל משרד החוץ, שבו תקף את הקמפיין בו מככבת דוגמנית העל הישראלית שלא שירתה בצבא.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חריפה. התגובה של בר רפאלי לסערה/מערכת וואלה!, צילום מסך

כפי שפורסם אמש בוואלה! חדשות, תא"ל מרדכי טען במכתבו כי "הבחירה בנציגה שלא שירתה בצבא, כמסבירה רשמית מטעם ישראל מעבירה מסר של סלחנות והעלמת עין מאי גיוס". הטופמודל, שאמנם לא התגייסה לצה"ל, אך הסכימה לקחת חלק בפרסום הישראלי בהתנדבות, צייצה "השתמשו בסרטון למשרד החוץ או לא... באינסטגרם שלי יש יותר קוראים מאשר לעיתון של המדינה!!".

עוד הוסיפה ברבור, "אז.. אני אמשיך להתרכז בעיקר ולא בטפל! #freepollard", בצירוף תמונה של שלט הקורא לשחרורו של ג'ונתן פולארד, האזרח הישראלי שמוחזק בכלא האמריקני. מיותר לציין שהתגובה של רפאלי, שנחשפה למאות אלפי אנשים, זכתה לתמיכתם של אלפי עוקבים. ככה זה כשאת אחד האנשים שהכי מזוהים עם ישראל מסביב לגלובוס, הא?

בר רפאלי. עומר מירון
בעד פולארד. רפאלי/עומר מירון

אם התעניינתם כמה עוקבים אחרי הדוגמנית, שבכלל בילתה בזמן כל הבלאגן במופע סטנד-אפ, תופתעו לגלות שמדובר במעל לחצי מיליון (!) משתמשי רשת אינסטגרם, כשעוד 440 אלף עוקבים אחריה ברשת טוויטר. מה שככל הנראה הופך את הדברים שכתבה למדויקים ממש.

וואלה! סלבס מגיבה בצורה רשמית רק כשמאשימים אותה בהתערטלות בציבור. אין תגובה.


נתפסה: בר רפאלי לחוצה מאחורי ההגה

והנה בר רפאלי מתאוששת בחוף הים

רכלו על התגובה של בר גם בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • בר רפאלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully