וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההפתעה הגדולה שהכין עברי לידר לאמא

וואלה! סלבס

5.3.2013 / 10:20

הזמר הלוהט החליט לרגש את מי שהביאה אותו לעולם, עם מתנה מיוחדת לכבוד יום הולדתה - כזו שעושה שימוש בכישרון שלו על הבמה. אז איך לידר ישמח את אמא? וואלה! סלבס מחודשת

נמרוד סונדרס

הוא אמנם עוד לא שר את זה, אבל גם עברי לידר יודע שאין בעולם אהבה כמו זו של אמא. לכן, הזמר המתוק החליט להעניק לאמו דליה מתנה מאוד אישית עבור יום הולדתה, והקליט שיר מיוחד שמוקדש כולו לה. לא מדובר בלהיט חדש פרי מוחו של היוצר, אלא בחידוש מרגיע לשיר ישן ואהוב, שאתם יכולים לשמוע ממש כאן.

הזמר עברי לידר בהופעה לכבוד שעת כדור הארץ בכיכר רבין תל אביב, אפריל 2012. דרור עינב
שר לאמא. עברי לידר/דרור עינב

אם לא זיהיתם, מדובר בשיר "היי שקטה", ששרה במקור ריקי גל לפני שני עשורים - וחביב במיוחד על מאמא לידר. הזמר, השתמש ביכולת הביצוע המחשמלת שלו כדי להביע את אהבתו העמוקה למי שהביאה אותו לעולם, ואפילו יבצע את החידוש עבורה על הבמה, בהופעה הקרובה של מופע "מישהו פעם", ב-14.3 בתיאטרון נגה שביפו.

כעת, כשהוא מציב רף כל כך גבוה למתנות יום הולדת, אמא לידר יכולה להתרגל לספיישל חגיגי מדי שנה. האם בשנה הבאה עברי המוצלח כבר יקליט עבורה אלבום שלם של שירי הלל? אפשר רק לקוות.


וואלה! סלבס חידשה פעם את השיר "עגלה עם סוסה" עבור אמא שלה, שבילדותה תמיד היתה דוהרת עליה - עד שהסכימה לבצע את מטלות הבית.


מירי מסיקה וקרן פלס חוגגות הריון שני

אה-אה-אהבה: אפרת גוש והחבר החדש צמודים

מרגש? רכלו על הביצוע המיוחד של עברי לידר בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • עברי לידר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully