וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיחת פנים: איך השתנתה ויקטוריה בקהאם?

וואלה! סלבס | צילום: אימג'בנק - GettyImages

1.3.2013 / 0:05

אשתו הקרירה של דיוויד בקהאם התחילה כזמרת בלהקת בנות, המשיכה כמעצבת אופנה נחשבת - אבל עסקה בעיקר בגידול הילדים שלהם מול המצלמות. אז מה עבר עליה? וואלה! מאירת פנים

אימג'בנק GettyImages

בסוף הניינטיז, עשתה ויקטוריה בקהאם את עסקת חייה - אחרי שהתפרסמה כצלע האריסטוקרטית של להקת הספייס גירלז, החליטה לקחת צ'אנס ולהינשא לדיוויד בקהאם, שהיה אז עוד כדורגלן אנגלי מוצלח. יחד, הפאוור קאפל הפך למעצמת סלבס שמלהיבה מעריצים רבים, מה שהביא אותם להתלבש ולהתפשט מול המצלמות, לעסוק בכל מיני תחביבים שונים ומשונים בעיקר להפוך לפרצופים מוכרים בהחלט.

מי בכלל זוכר שמיס ויקטוריה (פעם אדאמס), שהיום כבר בת 38, החלה כצעירונת שובבה-אך-לא-כל-כך-רזה, שהפכה לדוגמנית ולמעצבת אופנה נחשבת, תוך כדי שהיא נכנסת להריון (ארבע פעמים!) ומרחיבה את המשפחה. צלמי הפפראצי, שמתעדים אותה במסע מהבית בלונדון דרך ספרד, לוס אנג'לס ובתקופה האחרונה בחזרה לאנגליה, מציגים מה השתנה בגברת מאז ועד היום.

למרות שחושבים שבקהאם היא צנונית בריטית, אבל לא ממש זוכרים אם עברה ניתוח או שניים בגופה (ובכן, התשובה היא ברור שכן), וואלה! סלבס מכניסה אתכם למכונת זמן יחד עם ויקטוריה - ומציגה לכם את השינוי החיצוני שעברה הכוכבת, מאז התקופה שהיתה צעירה פוחזת ועד לימים אלה ממש, בהם היא אמא-מעצבת קרירה ומרוחקת.


וואלה! סלבס היתה שמחה לצאת עם כדורגלן, אבל מפחדת שהוא לא יבדיל בינה ובין שער על המגרש. הרי זה העובי, לא הגובה שמשנה.


עוד מתיחות פנים: קייט מוס | ניקול קידמן | ג'וני דפ | מריה קארי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully