וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדרמה סביב אביב גפן ומתמודדי "דה וויס"

וואלה! סלבס

27.2.2013 / 0:12

אחרי שהזמין את שלושת מתמודדיו להופיע עמו במועדון הזאפה, דחו שניים מהם את ההזמנה עקב שיקולי דת - מה שגרם להרמת גבה בנוגע להשתתפותה של רוני פרי. וואלה! סלבס חשודה

לאחר שהמנטור המרדן שיתף תמונה בה הוא נצמד למתמודדת הדתיה מ"דה וויס", ואף הצליח להרגיז את המקבילה מ"בית ספר למוסיקה" - קרן פלס, מקרה נוסף מסתער בהפתעה. הפעם, מדובר בקידום של אחת המתמודדות. שמה - רוני פרי.

מעט סדר: רגע לפני הגמר הגדול של תכנית הכישרונות, הזמין אביב גפן את שלושת הפיינליסטים של נבחרתו להופעה משותפת במועדון הזאפה. אופיר בן שטרית וסהר שרב נאלצו לסרב להצעה המפתה מכיוון שהם שומרי שבת. פרי, לעומת זאת, צפויה להרעיד את הבמה לצד המנטור האהוד.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
באדיז. אביב גפן ורוני פרי/מערכת וואלה!, צילום מסך

כפי הנראה, אין חוקים ברורים שמתירים או פוסלים את הדבר בפורמט של "דה וויס", אך עם זאת, עולות השאלות: כיצד ייתכן שמתמודדת אחת תקודם בזמן שהאחרים לא, רגע לפני הגמר? האם האחראים לדבר לא היו אמורים להתערב ולבטל גם את הופעתה של פרי?

גורמים בהפקת התכנית סיפרו לוואלה! סלבס כי אחרי המופע עם פרי ורגע לפני הגמר - תיערך הופעה נוספת של גפן, שככל הנראה תכלול את המתמודדים האחרים - בן שטרית ושרב. מבדיקה שנערכה עם מקורבים, התברר כי ההופעה עומדת בסימן שאלה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ילחץ או לא ילחץ?/מערכת וואלה!, צילום מסך

ביום חמישי האחרון (21.2) צייץ המנטור בדף הטוויטר את המילים הבאות: "פתחנו מופע נוסף בחצות בזאפה תל אביב ב-8 במרץ, אורחת מיוחדת: רוני פרי".


וואלה! סלבס מעולם לא שיווקה דבר, מלבד התבשיל המועדף עליה. המתכון בקצרה: רגל קרושה, שום, קטשופ, גבינה כחולה ומיונז. יאמי.


אקט מבורך, או קידום על חשבון אחרים? רכלו בפייסבוק

המתמודדת הדתיה מ"דה וויס" צמודה לאביב גפן

סכסוך חדש? קרן פלס נגד אביב גפן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully