וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בר רפאלי מדברת על הנשיקה אצל ג'יי לנו

וואלה! סלבס

7.2.2013 / 8:00

רגע לפני שכבשה את המסך ועלתה לשידור אצל המנחה המהולל, הוא ביקש ממנה לשחזר את הנשיקה, היא הסכימה, וכשלנו פקח את עיניו הוא גילה שהוא מנשק את החנון. וואלה! סלבס נוקמת

האחראי על יומן ההישגים של בר רפאלי מתבקש לסמן עוד וי, והפעם ליד המשבצת של 'אירוח בתכנית הלילה של ג'יי לנו'. כן, כפי שוואלה! סלבס סיפרה לכם, הטופמודל הישראלית שוב כבשה את המסך האמריקאי.

אחרי שהופיעה אצל צ'לסי הנדלר, דיוויד לטרמן ואלן דג'נרס - הגיע תורו של המנחה עם הסנטר הארוך לארח את הישראלית הכי מפורסמת בעולם.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חמודה. בר וג'יי/מערכת וואלה!, צילום מסך

רפאלי, אחת שאוהבת להשתעשע בתכניות מהסוג הזה, צילמה מערכון מקדים לתכנית בו לנו מבקש ממנה לשחזר את הנשיקה המפורסמת. היא מיד הסכימה וביקשה ממנו לעצום את עיניו, אלא שלתדהמתו כשפקח אותן, גילה כי הוא בעצם מנשק את החנון (ג'סי היימן).

בהמשך הראיון, בו לבשה בר חפילה מחויטת לבנה וישבה לצד הזמר טים מגרת', נשאלה ברבור, על ידי לנו -האם ג'סי מנשק טוב, הבלונדה לא נשארה חייבת והשיבה "תגיד לי אתה" וזכתה לתרועות הקהל. אאוץ'.

לנו המשיך לתחקר את הבלונדה על הנשיקה שהצליחה להסעיר את כל אמריקה ובעיקר על הרעשים שבקעו בעת שהחליפו רוק. "האמת שלא ראיתי את הפרסומת על מסך גדול בפול ווליום", הודתה רפאלי, "אבל אחרי כל טייק דניקה פטריק, שנאלצה כל הזמן להסתכל על המסך, אמרה 'חבר'ה הקולות, נו באמת', אבל אני בטוחה שהם הגבירו את זה קצת".


וואלה! סלבס רצתה להתארח אצל ג'יי לנו, אבל אז היתה גונבת לברבור את ההצגה.


לארג'ית: בר רפאלי רכשה לאחיה דירה במתנה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully