וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיחת פנים: איך השתנתה בריטני ספירס?

וואלה! סלבס | צילום: אימג'בנק - GettyImages

28.12.2012 / 0:05

נסיכת הפופ צמחה מול המצלמות מילדה כישרונית לאחת הסטאריות הגדולות ברחבי העולם, תוך כדי התמוטטות וקאמבקים. רוצים לבדוק מה עבר על הפנים שלה? וואלה! סלבס, ביץ'

ShutterStock

הפרצופים המצחיקים של בריטני ספירס, פופ איידול לוהטת ואחת הנשים המפורסמות ביותר ברחבי הגלובוס, שיעשעו את כולנו בעונה האחרונה של "אקס פקטור", זו שבה שימשה כמנטורית והסתיימה לפני כשבוע. המעריצים וצופים אחרים נחשפו לנסיכת הפופ על המסך - כשהיא נראית נבוכה, מצחיקונת, מעוותת בצורה חמודה, ובעיקר אנושית הרבה יותר משנראתה בשנים האחרונות.

היא אמנם התחילה להפציע על המסך בהתלהבות כבר כילדה במסגרת "מועדון מיקי מאוס", אבל הקהל כאן בישראל נחשף אליה רק בסוף הניינטיז, כנערה שמשגעת את כולם עם צלילי ה-"Baby One More Time...". מאז היו עוד המון להיטים, צילומי פפראצי, התמוטטות נפשית פומבית במיוחד, שני הריונות ותפקידים על המסך - מה שסייע כמובן בגיבוש מעמדה של בריטני כסופרסטאר עולמית.

כיוון שהגברת המתוקשרת, שחגגה לא מזמן 31, כבר לא ילדה אלא בעיקר אישה-אישה (או יותר נכון ווייט טראש עם המון כסף בבנק), וואלה! סלבס מכניסה אתכם למכונת זמן יחד עם מיס ספירס - ומציגה לכם את השינוי החיצוני שעברה מאותו היום שבו הופיעה בחיינו ועד ימים אלה ממש. זה קורה גם לבריטני, ביץ'.


וואלה! סלבס תמיד רצתה להיות ביץ' שכזו. יוצא שבדרך כלל היא יותר כמו הפרה בחווה של הדוד משה.


עוד מתיחות פנים: ליאונרדו דיקפריו | ג'ניפר אניסטון | כריסטינה אגילרה | בראד פיט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully