וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליידי גאגא מחלקת מיליון דולר

שירות וואלה! סלבס

8.11.2012 / 8:30

אתם יכולים להירגע, הזמרת לא החליטה לפנק את אחת המפלצות שלה במענק כספי או רכשה מלתחה חדשה, אלא מעבירה את הסכום המכובד בהחלט למען מטרה טובה. וואלה! סלבס קא-צ'ינג

מתי הפעם האחרונה שבה אתם עשיתם מעשה טוב? אם אתם הגולשת הידועה בכינוי ליידי גאגא, התשובה היא אתמול (ד'), ולא סתם מעשה, אלא כזה בשווי של מיליון דולר. הזמרת הודיעה שתרמה לא פחות ממיליון שטרות ירוקים לטובת ארגון הצלב האדום המטפל בנזקי הוריקן "סנדי", הסופה שפגעה בשבוע שעבר בחלקים נכבדים מהחוף המזרחי של ארצות הברית, כולל בעיר שבה נולדה הגברת - ניו יורק.

ליידי גאגא. ספלאש, splash
פחות כסף להלבשה תחתונה. ליידי גאגא/splash, ספלאש

גאגא התגאתה כמובן במענק המכובד באתר האינטרנט שלה, כי מה לא תעשה עבור העיר שהפכה אותה למפלצת תהילה. "אם לא ניו יורק סיטי, הארלם, הברונקס וברוקלין, לא הייתי האישה או האמנית שאני היום", התפייטה מלכת המפלצות, "העיר היא אמביציה חסרת רחמים, דחף להצליח, מרדף אחרי גיוון ונחמה". משוררת של ממש.

את תרומת המיליון, כך מסבירה הגאגא, נתנה גם בשמם של שאר בני משפחתה. טוב, היא כנראה יכולה להרשות לעצמה, ואפילו תקבל מספיק עודף כדי לרכוש בגד הגון שיכסה אותה מדי פעם, לא שיש תלונות. "תודתנו נתונה לניו יורק שגידלה אותנו. תודה שעזרת לי לבנות את רוחי, עכשיו אעזור לך לבנות את שלך", סיכמה המלאך של מנהטן. מה עם לזרוק כמה שטרות לוואלה! סלבס, קשה לך?


זקן סיני חכם אמר פעם לוואלה! סלבס שנתינה היא הקבלה הכי גדולה שיש. מאז היא נותנת לכל אחד שרק קורץ לעברה, אבל מקבלת מזה רק מחלות.


ליידי גאגא בביקיני, ולא על הבמה

המתחפשות הלוהטות: ליידי גאגא וקים קרדשיאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully