וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

7 בום: מצעד הסכסוכים של הסלבס

וואלה! סלבס

24.9.2012 / 11:13

יום כיפור הוא בדיוק הזמן לבקש סליחה ולעשות סולחה. גם הסלבס של ארצנו, הסתכסכו השנה האחד עם השני, ואולי הגיע הזמן שישלימו. וואלה! סלבס בעד שלום עולמי

אייל גולן ודנה פרימן

הצ'ילבות: הזמר אייל גולן VS החברה של אסף אמדורסקי, דנה פרימן.

הפיצוץ: כשפרימן שמעה שאייל גולן אסף את הכלבה החדשה "לונה" הביתה, רק חצי שנה אחרי שאסף חיה אחרת ומסר אותה אחרי כמה שבועות הלאה, היא לא התאפקה וכתבה בדיוק מה היא חושבת על המעשה. כלומר שהיא "לא סובלת ערסים שמאמצים כלבים חמודים 'כי כוסיות אוהבות את זה'", ושלחה אותו לאמץ פרחה בת 18. גולן, לא התאפק בעצמו והגיב לה באותו סטטוס בפייסבוק שתבדוק את העבודות ולא תסלף אותן לפני שהיא "פותחת את הפה המסריח שלה" בצירוף העובדה ש"כוסיות כמוך אני מנער מעליי פעמיים ביום". זה המשיך בהתכתבות מעוררת של השניים, שנגמרה בהבטחה להתנצלות על ידי פרימן אם העובדות נכונות. היא טוענת שלא, הוא מספר שכן. סליחה לא הייתה שם.

יאללה סולחה: וואלה! סלבס מציעה לשניים לצאת ליום אימוץ ב'תנו לחיות לחיות' , על הדרך לסגור את עצמם באחד הכלובים ולסגור את החשבון אחת ולתמיד. בדיוק כמו שאנחנו אוהבים, ועד אז שיהיה צום קל.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
למען החיות/מערכת וואלה!, צילום מסך

ליהיא גרינר ואביבית בר זוהר

הצ'ילבות: יוצאות "האח הגדול" המעוררות ליהיא גרינר ואביבית בר זוהר.

הפיצוץ: כשמלכת הטראש המקומית תכננה את חתונת האגדות שלה - כולל רבע עוף, המון אורחים ועשרות צלמים שמתעדים את הזוג המאושר - היא לא חלמה על הרגע בערב שבו תיכנס הגברת בר זוהר עם בן זוג טרי (ולוהט!) ותגנוב ממנה את הפוקוס, גם אם למשך כמה שניות בלבד. טוב נו, אז היא הקדימה בחצי שעה. התגובה של הבלונדה? היא לא ויתרה ולאחר שהרימה את כל המקום בצעקות, היא גם דראגה לגרש את אביבית מהמקום מול כל העולם ואחותו, ואז הוסיפה וטינפה עליה, מה שגרר התעלמות טוטאלית האחת מהשנייה וסוג של פיוס שלא ממש החזיק מעמד. הציפורניים המטופחות? עדיין שלופות.

יאללה, סולחה: וואלה! סלבס מציעה לבר זוהר למצוא כבר חתן הולם ולהכריז על אירוע מתוקשר, רק כדי שליהיא תוכל לכבד אותו בנוכחותה ולהפציץ בלוק פרובוקטיבי כולל מחשוף עצום ופאה צבעונית במיוחד, וככה לפצות על תשומת הלב האובדת בערב הגדול שלה. כי עד מתי תוכלו להתחמק אחת מהשנייה בהשקות, ליידיז?

אביבית בר זוהר, ליהיא גרינר. אביב חופי
הכלה המשוגעת 3/אביב חופי

אורנה דץ, משה דץ ומיכל אמדורסקי

הצ'ילבות: מצד אחד זוג האקסים שהילדים אוהבים אורנה ומשה דץ, מהצד השני מיכל אמדורסקי.

הפיצוץ: אחרי הקיץ האחרון, אורנה דץ כבר יודעת שההשתתפות בתחרות של "רוקדים עם כוכבים" כוללת הרבה מאמץ - ולא רק דם, יזע, דמעות ופאייטים, אלא גם תחרות על אהבת השופטים, כמו של החברה הטובה מיכל אמדורסקי, שלא חסכה בביקורת. מי שלא אהב את זה, יותר מהדצה בעצמה, היה צופה אחד, שעונה לשם משה דץ, שלקח את הביקורת של זמרת הפופ על יכולת הריקוד של אורנה קצת קשה מדי ופרסם בפייסבוק סטטוס ניחומים לדצה, כולל כמה חצי רעל ועלבונות כלפי מיס אמדורסקי ("זמרת היא לא" זה נורא?). זה נגמר בחיבוק של השתיים וכמה פרצופים מצד הדץ.

יאללה, סולחה: אז נראה שדצה כבר התגברה, אבל כדי לפתור את הקונפליקט בין הדץ למיכל, וואלה! סלבס חושבת שדיוות הפופ צריכה להקליט קאבר אלקטרוני לאחד השירים מהצגת הקאלט שלו "הכבשה שושנה", ולהפוך אותו ללהיט דאנס מטורף שירים את המסיבות בחורף הקרוב.

משה דץ ומיכל אמדורסקי. אביב חופי
תרקוד, היא אמרה לו תרקוד/אביב חופי

ניקול ראידמן וטלי ריקליס

הצ'ילבות: המעושרת ניקול ראידמן מול המעושרת טלי ריקליס

הפיצוץ: מתברר ששתי הנשים המוזהבות שלא זוכרות איך סניף הבנק שלהן נראה (כי העוזרת האישית נשלחת לאסוף את המסמכים כבר שנים), קיבלו הצעה לפרסם בנק גדול תמורת כמה מאות אלפי שקלים. ניקול, שהייתה קרובה לחתום על החוזה ולתרום את הסכום, קיבלה ביטול של הרגע האחרון לאחר שהסכום שדרשה היה גבוה מדי. מי שלא בחלה בשום אמצעי הייתה החבר ההטובה - טלי, שזכתה לעוד כמה דקות של תהילה בהפסקת הפרסומות שלכם והעבירה את הכסף שקיבלה לתרומה לקהילה. כשראידמן גילתה שהשכנה שלה מהמגדל החליפה אותה על הסט, היא הודיעה שכמו בתקופת sale בבוטיק, ריקליס מכרה את החברות שלהן עבור הפרסום והכסף. אין החזרות וכאלה.

יאללה, סולחה: מה הבעיה? כדי שיתפייסו, וואלה! סלבס חושבת שהשתיים צריכות להקים יחד עמותת צדקה חדשה ומשותפת, שהכל הכנסותיה יועברו כתרומה לוואלה! סלבס. גם לה מגיע לחוש מעושרת, ולא רק באופי.

ניקול ראידמן, טלי ריקליס. אביב חופי
יש סייל של חברות/אביב חופי

בר רפאלי ואירינה שייק

הצ'ילבות: המודל המקומית בר רפאלי נגד המודל הבינלאומית אירינה שייק.

הפיצוץ: כשמדובר בשתי דוגמניות של "ספורטס אילוסטרייטד", ברור שגם המריבות שלהן יהיו סביב עניינים ברומו של עולם, כמו ג'ל לשיער. ברפאלי החליטה לצייץ לעולם בטוויטר שכשהיא רואה את כוכב הכדורגל והצמוד של שייק, כריסטיאנו רונאלדו, כל מה שהיא מסוגלת לחשוב עליו הוא שהחתיך צריך להבקיע גול אבל לצנזר עם הג'ל על המגרש. שייק הענוגה לא נשארה חייבת בשם הבויפרנד, וענתה לה ש"שנאה זה לא לוק חמוד", מה שהשאיר לבר לספר לה שהיא פשוט מתה על שניהם, אבל שונאת ג'ל לשיער. הבל היופי למתקדמים.

יאללה סולחה: אירינה, וואלה! סלבס בטוחה שאת צריכה להזמין את בר לסיבוב משותף במלתחות אחרי משחק של רונאלדו. כשהיא תראה ממה את נהנית בביתך, אולי גם היא תתחיל לחפש כדורגלן מרוח בג'ל בשיער. קארמה, דארלינג.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קט פייט/מערכת וואלה!, צילום מסך

אסי לוי ואנסטסיה מיכאלי

הצ'ילבות: השחקנית אסי לוי וחברת הכנסת הבלונדינית אנסטסיה מיכאלי.

הפיצוץ: ההתבטאות ההומופובית של הגברת מיכאלי, זו שהסעירה גם אנשים שלא משתייכים לקהילה הצבעונית ביותר בישראל, הרגיזה גם כמה אנשים מפורסמים כמו אסי לוי הגאה, שצמודה בעצמה לבת זוג שווה. הרגיזה? יותר נכון גרמה לשחקנית לפרסם בזעם סטטוס בחשבון הפייסבוק שלה (תודה לאל על הרשתות החברתיות) שבו גילתה על ארוחת ערב משותפת שנכחו בה השתיים - יחד עם בעלה של מיכאלי שכינתה "הבבון הניאנדרטל" - וטענה שהח"כית כנראה לא פחות "בורה וטיפשה" ממנו. בתגובה, אנסטסיה שלחה אותה לראות פסיכולוג.

יאללה סולחה: אסי צריכה לאסוף את אנסטסיה לערב בנות צפוף על אהבה וגאווה, שם היא תתחיל להכין את אנסטסיה לקראת הרגע המרגש בו תגלה שאחד מילדיה יהיה גיי. וואלה! סלבס אמנם לא בדקה, אבל לפי הסטטיסטיקה סביר שאחד מעשרות ילדיה של הפרלמנטרית יאהב את בני מינו. הכי רומן רומנטי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גאווה ודעה קדומה/מערכת וואלה!, צילום מסך

איתי תורג'מן ובוקי נאה

הצ'ילבות: השותפים לאי של "הישרדות "VIP, איתי תורג'מן ובוקי נאה.

הפיצוץ: אתם יודעים איך זה על האי של הישרדות, מלבד המשימות ובישול האורז, יש גם לא מעט תככים ומזימות. אבל נדמה שתורג'י, אולי שורד הVIP הכי רלוונטי שנחת על האי, לא סלח על התרגיל הפלילי שבוקי עשה כשגנב את פסלון החסינות מבלי לומר כלום והביא להדחתו הסופית בהחלט. איך שגלגל מסתובב לו? תורג'מן השתולל וטינף, בוקי הצהיר שעם כל הכבוד הוא והשפוטים שלו הם אלה שייקבעו מי יהיה הזוכה במשחק (אהמ, בטח שלא החברה של איתי, אנה ארונוב). מה יצא בסוף? איתי שגב. הכי ריאליטי טראש.

יאללה, סולחה: וואלה! סלבס היתה מארגנת לתורג'י וחבורתו סיור לילי פרטי בהפתעה בעיר החטאים של בוקי נאה. אחרי שההלם הראשוני יעבור, הכתב הפלילי יעשה להם הכרות עם כמה מנערות הליווי החביבות עליו (ולא יפסיק לחפור במשך שעות), הם יהיו עייפים מכדי להתנגד, כולם יהיו רגועים יותר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מי ישרוד אחרון?/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully