וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מריה קארי: "לחיים ישראל!"

שירות וואלה! סלבס | צילום: אימג’בנק – GettyImages

13.8.2012 / 12:01

הזמרת הלוהטת הגיעה למסיבת יום הולדת ישראלית במנהטן והחליטה לפרגן לכל חבריה ומעריציה את מה שהיא באמת חושבת עלינו. וואלה! סלבס לחיים את בעצמך

אחרי נחשול הסלבס הבינלאומיים שפקדו את ישראל בשנה האחרונה, ביניהם כוכבי "CSI", "90210", "האוס" ועוד, מתברר שיש גם כמה סלבס, קצת יותר מפורסמים, בניכר שהיו רוצים לפרגן לנו כמה מילים טובות רק בלי הביקור הלח במקומות הקדושים ועדר צלמי הפפראצי שרודף אחריהם.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יאללה בלאגן. קארי חוגגת/מערכת וואלה!, צילום מסך

אחת כזו היא הזמרת האמריקאית מריה קארי שצייצה לשבע מיליון ושבע מאות העוקבים שלה בטוויטר את חוויותיה ממסיבה פרטית בה התארחה אתמול (א'). הזמרת המפורסמת הוזמנה למסיבה פרטית של לירון, חברתה הטובה, הישראלית והאנונימית בניו יורק, ובמקום להסתפק בהודעת טקסט או סתם ברכת "מזל טוב" בטוויטר, הזמרת החליטה לפנק את העוקבים שלה בכמה מילים חמות: "חוגגת יום הולדת לחברתי!" היא צייצה והוסיפה, "צועקת לחיים לכל ישראל".

לא פלא שהזמרת במצב רוח חיובי מאד, רק לאחרונה התאומים הקטנים שלה חגגו יום הולדת שנה והיקום שלח לה מתנה בדמות צ'ק של 17 מיליון דולרים עבור הופעתה כשופטת בעונה החדשה של "אמריקן איידול". מה לחיים, תזמיני את כולנו לדרינק!

וואלה! סלבס מרימה כוסית רק עם ערק שהיא מכינה לבד בבית מסחיטת גרביים מטונפות.

מריה קארי ביטחה את הרגליים שלה במיליארד דולר: והיא לא לבד

  • עוד באותו נושא:
  • מריה קארי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully