וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תכירו: החבר החדש של קטלין רייטר

וואלה! סלבס | צילום: עומרי מירון

27.5.2012 / 0:00

רייטר אולי אוחזת במבטא ודרכון זרים, אבל נכון לימים אלה חובקת חבר ישראלי ומוכשר מאד, אותו הכירה במהלך צילומי "דה ווייס". וואלה! סלבס כל הקופה

קטלין רייטר, המנצחת הגדולה של "דה ווייס", סיפרה במהלך העונה על בדידותה בארץ ועל העובדה שהמרחק מההורים שלה מקשה עליה מאד. בזמן שאלפי מעריצים רדפו אחריה על מנת לעשות לה נעימי בלב, רק אחד הצליח לגעת בליבה של רייטר המדהימה.

למי שחייב לדעת, החבר החדש של רייטר הוא המעבד המוזיקלי הכי טוב בארץ, טל פורר, שהספיק לעבוד עם נינט, שלומי שבן ושלמה ארצי, ואף בילה לא מעט זמן צמוד עם המנצחת של "נולד לרקוד" יוליה איגלניק.

קטלין רייטר. אביב חופי
קטלין רייטר/אביב חופי

כאמור, השניים הכירו במהלך העבודה על התכנית ולפי מקורבים לזוג, הניצוצות החלו כבר בשלבים הראשונים של ההיכרות שלהם. למרות שהשניים מכחישים בתוקף כי מדובר בזוגיות אמיתית, יודעי דבר ריכלו לוואלה! סלבס כי רגע אחרי הניצחון, רייטר חזרה לקנדה וכשנחתה שוב בארץ, התחממו העניינים בין השניים שנכון לעכשיו מנהלים זוגיות חשאית ומוכחשת במיוחד.

ייטב, מנהל ההופעות של "דה ווייס" בשם רייטר: "טל פורר הוא המפיק המוסיקלי של 'טור דה ווייס'. טל הכיר את כל חברי דה ווייס עוד מהתכנית וביסס חברות אישית עם כולם, כנ"ל גם לגבי קטלין".

וואלה! סלבס מכחישה זוגיות עם המקרר שלה כבר קרוב לעשור. מאז הם נפגשים כל רגע לפני זריחה לארוחת שחיתות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully