וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ירון ברובינסקי ואפרת גוש: "רק חברים טובים"

יוני פרוים

20.2.2012 / 15:21

הזוג הכי מעניין בתעשיה הגיע לצפות בתצוגה של קסטרו ושם קץ לשמועות: "אנחנו רק חברים טובים". מלבד השניים, הגיעו עוד סלבס רבים שדיברו על החדר האטום. וואלה! סלבס BFF

אבי כהן

אחת השאלות הכי מסקרנות, שהעסיקה את דרי הביצה בשבוע האחרון, הייתה האם ירון ברובינסקי ואפרת גוש התקבמקו האחד לזרועות השנייה? אתמול (א') חשפו השניים בפני וואלה! סלבס את האמת והודיעו שהם רק חברים טובים. מאמינים?

עצם הופעתם הזוגית של השניים בתצוגת האופנה המסורתית של חברת "קסטרו" בגני התערוכה, שוב הצליחה לעורר לחשושים רבים בקרב המוזמנים האחרים. גוש לא נתנה לשמועות להשתולל, מיהרה לסלק את הסקרנות והצהירה: "אנחנו ההוכחה לכך שזוגות יכולים להישאר חברים גם לאחר הפרידה". ברובינסקי מצידו הצהיר גם כן: "אנחנו רק חברים טובים". אויש תנוחו.

מלבד לרלורים על מצבם הרומנטי, חשפו השניים כי מי שאחראי על שדרוג המלתחה של ברובינסקי היא כאמור אפרת, "לפני שהכרתי אותה היו לי ארבעה טי שרטים ושתי ברמודות".

דבר נוסף שעניין את הפאשניסטות המפורסמות היה המצב הבטחוני עם איראן. כשנשאלו הסלבס מה היו לוקחים איתם לממ"ד, התשובות היו מגוונות: "את המשפחה שלי, מים והרבה אוכל" אמרה גל גדות. ליהיא גרינר, לעומתה, תקח את הכלבים שלה וסיגריה. מעניין.

תקרית מביכה נרשמה כאשר הגברת השנייה של הפוליטיקה, ג'ודי שלום ניר מוזס, הגיעה לאירוע כשהחולצה היוקרתית שלבשה פרי עיצובה של דורית בר אור, הייתה הפוכה. "זה תמיד קורה לי", אמרה מוזס ותירצה את זה בעיסוקים הרבים שמעסיקים אותה. ברור שרגע אחרי הראיון היא מיהרה לצייץ על האינסידנט בחשבון הטוויטר שלה: "רגע מאוד מביך,כשאני מצולמת על השטיח האדום בתצוגת אופנה,ומגלה בשידור חי ל"וואלה סלבס",שלבשתי את חולצת "דודו" שלי הפוך".

וואלה! סלבס תמיד לובשת את החולצות שלה הפוכות כשהיא מתגנבת בשקט מבתים של אנשים זרים אחרי לילה של שכרות.

איחור אופנתי: אינה ובר מאחרות למסיבת הסיום של "המירוץ למיליון"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully