וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמונות ראשונות: בר רפאלי בספורטס אילוסטרייטד

שירות וואלה! סלבס

13.2.2012 / 7:24

אחרי הפסקה של שנה, בר רפאלי חזרה למגזין בגדי הים המפורסם והפעם היא מצטלמת לצידם של רפאל נדל, מייקל פלפס וכריס פול. כנסו ותהנו. וואלה! סלבס מריירת

סוף סוף זה קרה: אחרי שנה בה החליטה הדוגמנית הבינלאומית, בר רפאלי, לקחת הפסקה מצילומים למגזין בגדי הים הכי מפורסם בעולם, ה"ספורטס אילוסטרייטד", הסופרמודל חוזרת ומספקת תמונות שגורמות לכולם לחשוב טוב טוב לפני שהם מכניסים פחממה לפה.

כפי שפורסם כאן לראשונה, הטופ מודל הישראלית, החליטה לחזור ולהצטלם ללוח השנה, זאת כמובן, לאחר שהצהירה כי שלוש שנים ברציפות בהן היא הצטלמה ואף זכתה לככב על השער הספיקו לה ,ועכשיו היא פורשת.

כאמור, היום (ג'), כמדי שנה, הושק שער המגזין החגיגי בקול תרועה ועליו מתנוססת לה בגאווה הדוגמנית קייט אפטון, שעל פי אתרי הרכילות מעבר לים, יוצאת עם שחקן הפוטבול מארק סנצ'ז. לפני מספר ימים, החלו שמועות שככל הנראה תהיה זו רפאלי שתככב על השער, אך לבסוף הדבר לא קרה.

לעומת שנים קודמות, הפעם רפאלי חוזרת למגזין עם כמה חברים שלה ומצטלמת לצד שחקן הטניס וחברה הטוב רפאל נדאל, שאף זכה לחבק את הדוגמנית כשהיא רק עם תחתון לגופה, שחקן הכדורסל כריס פול והשחיין מייקל פלפס.

וואלה! סלבס הצטלמה לקטלוג בגדי הים של המעצבת רינה בבית האבות העירוני של מזכרת בתיה.

  • עוד באותו נושא:
  • בר רפאלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully