וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בר רפאלי VS אסי עזר: עכשיו גם באינסטגרם

וואלה! סלבס

24.1.2012 / 0:00

בר רפאלי לא עוצרת בטוויטר ועכשיו היא גם פותחת חשבון אינסטגרם. אה, ויש גם תחרות עם אסי עזר, שהבטיח שאם יהיו לה יותר עוקבים, הוא יסגור את החשבון. וואלה! סלבס עוקבת

בר רפאלי יודעת שבתור מובילת דעת קהל, היא חייבת להישאר מעודכנת כל הזמן ונכון, פייסבוק וטוויטר זה נחמד, אבל יש משחק חדש בעיר וקוראים לו אינסטגרם.

למי מכם שעדיין לא הגיעו למאה ה-21 ולא יודעים מה זה אומר, מדובר ברשת חברתית לשיתוף תמונות בלבד. וכך, הטופמודל, שאמנם נזכרה קצת באיחור, פתחה לאחרונה חשבון אינסטגרם משלה, בו היא משתפת את העוקבים אחריה בתמונות שצילמה. מרתק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תעקבו אחרי. בר/מערכת וואלה!, צילום מסך

בזמן שאתם מתענגים על התמונות של הדוגמנית, יש מי שלא ממש אהב את הרעיון ואף פצח בתחרות עם הבלונדה. אותו בחור הוא גם במקרה החבר הטוב שלה, אסי עזר, שהודיע לה מעל דפי האינסטגרם שאם היא תעקוף אותו במספר העוקבים, הוא יסגור את חשבון האינסטגרם. לא, רק לא זה.

אז אם אתם רוצים לעשות לרפאלי טובה ולעזור לה לנצח, וואלה! סלבס מוכנה לגלות לכם שהכינוי של הטופמודל באותה רשת חברתית הוא :iambarrefaeli, (בתרגום חופשי "אניבררפאלי")אה, באמת? לרגע התבלבלנו.

וואלה! סלבס פתחה חשבון אינסטגרם, אבל הוא נסגר בעקבות שיתוף תמונות לא הולמות. מי ידע שזה לא הולם לצלם את ה... שלך עם אפקטים?

תעדיפו לראות תמונות של בר או אסי? הצביעו בפייסבוק

לא רק באינסטגרם: בר רפאלי פעילה גם בטוויטר

בגזרה אחרת: ברי סימון וליהיא גרינר עושות סולחה

עוד דרמה: אביב זילבר יודח היום מהאח הגדול

מזל טוב: רותם סלע ילדה בת בכורה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מי ינצח? ההתכתבות של אסי ובר/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully