וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליהיא גרינר: "אני לא נראית כמו דוסית עם הפאה"

יוני פרוים

19.1.2012 / 15:32

אחרי שהמירה את התלתלים בתספורת קצוצה, ליהיא גרינר מספרת מה יש לה מתחת לפאה, למה היא לא מראה לכולם איך היא נראית עם קצוץ ומה החבר חושב על זה? וואלה! סלבס שיער מיובא

אבי כהן

צילום: אבי כהן
עריכה: רן צימט

מאז הקרחת של נינט לא היתה כזו היסטריה מתוקשרת סביב גזיזת תלתלים. ליהיא גרינר ניצלה את ההצעה שקיבלה מחברת מוצרי השיער "אגו", והסכימה להסתפר קצר מאד, א-לה פרידה הכט, על מנת לזכות בקמפיין פלאס בערמת שיער בריאה יותר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אז ככה זה נראה מתחת לפאה. ליהיא/מערכת וואלה!, צילום מסך

"אני נראית כמו דוסית?", התעניינה גרינר ואז נזכרה שאין מקום לתשובות, "לא, אני לא נראית כמו דוסית!". כאשר הושוותה לברי סימון, צחקה במרירות והסירה מיד את החיוך תוך שהיא מסבירה "חשבתי שאנחנו חברות טובות, מתברר שאנחנו לא". כנראה שגרינר עדיין לא התאוששה מהחיקוי המעליב של סימון, רגע אחרי שיצאה מבית האח הגדול.

ליהיא, שנתפסה לשיחה במהלך השקת התכנית החדשה של יונתן ריגר בערוץ הבידור, הרגיעה את הצלמים כאשר הסבירה שאין מה לדאוג, היא לא מתכוונת להפתיע בכל יום עם פאה חדשה, אלא "רק" פעם בשבוע.

ומה הארוס החתיך שלה חושב על זה? "הוא חושב שאני יפה בכל מצב, ואוהב את הקרחת שלי", הסבירה, "תכלס גם אני". אם דאגתם שמא גרינר אוהבת שתופסים לה בשיער במהלך משחקי מיטה, גם בתחום הזה אין לכם מה לרחם על הבלונדה, " הוא לא צריך לתפוס, יש לי הרבה מה לתפוס, פה בצד". קורעת!

וואלה! סלבס שמה פאות רק כשהן מסתירות את הפנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully