וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בר רפאלי ל"רוקדים עם כוכבים" האמריקאי?

שירות וואלה! סלבס | צילום: אימג’בנק – GettyImages

18.1.2012 / 10:18

בר רפאלי זכתה בשבוע שעבר להצעה מפתה מאד מאנשי הפקת "רוקדים עם כוכבים" האמריקאית. היא סירבה. וואלה! סלבס צ'ה צ'ה

מלהקי תכנית הריאליטי הכי מצליחה של רשת ABC האמריקאית, "רוקדים עם כוכבים", החליטו שהגיע הזמן להכניס את בר רפאלי לליגה של המבוגרים והזמינו אותה להשתתף בעונה הבאה של התכנית. אז נכון, בשנים האחרונות, הכוכבים שהשתתפו הריאליטי היו בעיקר נון אייטמז, שאמנם סוחבים אחריהם היסטוריה מפוארת, אבל בעיקר מתחזקים קריירה מדשדשת. אבל יחד עם זאת, בשנה האחרונה מלהקי התכנית עושים הכל כדי להצעיר את הפורמט ולהפוך את התחרות להרבה יותר סקסית. ובכל זאת, רפאלי סירבה בנימוס.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אם זה לא אייל גולן פינת עומר אדם, אני לא מענטזת. רפאלי בקמפיין פסיונטה/מערכת וואלה!, צילום מסך

וכך, אחרי שנים של ג'ני גארת ושאנון דוהארטי ("בוורלי הילס 90210"), קירסטי אלי ומלאני בי ("ספייס גירלס"), אפשר למצוא על רחבת הריקודים את ריקי לייק, קלי אוסבורן צ'ז בונו ועוד. השם הכי קרוב לרפאלי ברשימת מתמודדי העבר הוא זה של אליזבטה קנאליס, האקסית המיתולוגית של ג'ורג' קלוני. מה שאומר שבמידה ורפאלי היתה מסכימה להשתתף התחרות, היא היתה נכנסת למשבצת "הדוגמנית המפורסמת והאקסית-של", אותה מילאה קנאליס. כאמור, רפאלי סירבה להצעה, ואמה, ציפי רפאלי אף אשרה לאתר האמריקאי-יהודי "אבאניבי", שבר אכן קיבלה הצעה, אך תיאלץ לוותר עליה עקב לוח זמנים עמוס.

לוח הזמנים הצפוף של רפאלי, אם אתם חייבים לדעת, כולל קמפיין ענק לבושם החדש של אקסדה, קמפיין לצידו של ג'וש דוהמל לחברת ההלבשה, "ARROW" ועוד קמפיין הורס לבגדי ספורט של GAP.

וואלה! סלבס יודעת לרקוד רק את ריקוד הציפורים, וגם את זה היא למדה מברי סימון.

בר רפאלי מצייצת לליאונרדו דיקפריו

איתן אורבך הציע נישואים לדניאל טרקאי

  • עוד באותו נושא:
  • בר רפאלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully