וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האח הגדול: בטי קפרא יוצאת מהבית

וואלה! סלבס | צילום: גיגי

11.1.2012 / 11:34

בטי קפרא לא חשבה לרגע שהיא תהיה זו שתודח ראשונה מהוילה, אך עם זאת, נראה שהיא לא לקחה את זה כל כך קשה, לפחות לא כמו בעלה. וואלה! סלבס 15 דקות מעכשיו

בטי קפרא, או 'פנונה' בשבילכם, נראתה אמנם מופתעת כשהאח הגדול הכריז אמש (ג') על שמה כמודחת הראשונה מהוילה הכי מפורסמת במדינה, אבל מי שהביט בה, בוודאי שם לב שמאוכזבת מהבחירה, היא לא.

לעומתה, מי שלקח את כל הסיפור באופן קשה במיוחד, שלא לומר קשה מאוד, הוא דווקא בעלה דודו, שהחל לבכות ואף התעקש לצאת איתה מהבית. אסי עזר, שכנראה לא היה מוכן לוותר עדיין על הקפרא, עלה במדרגות הבית וביקש מדודו להיכנס בחזרה אל תוך הבית, הקפרא השתכנע אבל המשיך להתייפח בבית משל היה ילד בן 3 שראה כלב גדול. קורע לב.

בטי קפרא, האח הגדול. גיגי
תמהרי, עוד מעט זה יגמר. בטי ואיילה/גיגי

מיד לאחר שסיימה את ראיון החובה שלה לארז ואסי, המשיכה הקפרא לבית המשפחה, שם התראיינה לצוותי הטלוויזיה, ביניהם איילה רשף, והחלה לנצל את 15 הדקות התהילה שלה, שבוודאי כבר יגמרו עד שאתם תסיימו לקרוא את האייטם.

כזכור, הזוג קפרא, הגיע לבית האח הגדול היישר מהחתונה שלהם, כשהם משאירים מאחורה את כל האורחים ההמומים. בהמשך, כשבטי חשה לא בטוב, הביא להם האח הגדול בדיקת הריון, אז גילה הזוג הכי קפרא על המסך שהם בעצם בהריון ראשון. קולולו.

וואלה! סלבס הודחה מהאח הגדול לאחר שגילו שהיא רוצה שהאח הגדול ישחק עם הבולבול שלו בין השדיים שלה.

כבר מתגעגעים? בואו לדבר על זה בפייסבוק

בואו ללמוד איך לדבר: המילון הורוד של יוסי סרור

אביבית בר זוהר מדגמנת עירום

גם יאנה יוסף דוגמנית

ומה ניקול ראידמן חושבת על האח הגדול?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully