וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביה של בר רפאלי לארבע חודשי מאסר על תנאי

וואלה! סלבס

2.11.2011 / 20:38

לאחר שצלמי הפפראצי התלוננו נגד אביה של בר רפאליה, היום הורשע אביה של רפאלי בגרימת נזק בזדון. וואלה! סלבס חוק וסדר

היום היה יום לא קל למשפחת רפאלי: בזמן שבר עושה חיים מסביב לעולם, הסאגה המשפטית של אביה, רפאל רפאלי הגיעה היום לקיצה. רפאלי הורשע בבית המשפט בגרימת נזק בזדון ונגזרו עליו ארבעה חודשי מאסר בפועל. תרגעו, זה עדיין לא אומר שהוא הולך לבלות זמן מאחורי הסורגים, אלא אם כן יחזור על אותה עבירה בשנית.

קבלו סקירה מהירה: לפני כארבע שנים הגישו מספר צלמי פפראצי תביעה נגד אביה של בר, בטענה שתקף אותם בזמן שניסו לצלם את בתו המפורסמת. התיק, שנגרר שנים בבית המשפט, הסתיים לפני כחודשיים כשפאפא רפאלי הורשע בגרימת נזק בזדון. היום ניתן גזר הדין: על אביה של בר נגזרו ארבעה חודשי מאסר על תנאי ובנוסף, הוא יצטרף לשלם 6,000 שקל לצלם שמצלמתו נהרסה וגם רישיון הנשק שלו נשלל ממנו.

אל דאגה, בר רפאלי לא נשארה חייבת ובין ציוצים על נעליים נוחות שקיבלה לפירגונים על מאמן הכושר שלה, היא גם פרגנה בחשבון הטוויטר שלה תגובה עוקצנית במיוחד: "חצופים אתרי הרכילות שכחו להזכיר שאבא שלי זוכה לחלוטין מתקיפה, המציאו את עניין הנשק לגמרי(!!!) והנזק למצלמה לא הוכח ועל כך יוגש ערעור. אבל בינתיים, תישבו לכם במשרדכם הקטן ותלרלרו על חייהם של אלה שיש להם חיים".

וואלה! סלבס הכי אוהבת ללרלר, אמרו לה שזה דיאטטי.

  • עוד באותו נושא:
  • בר רפאלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully