וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאו ובר מופגזים

נמלטי הפפראצי הגיחו לכותל המערבי וזכו לקבלת פנים עוינת, כולל יריקות על רפאלי וקריאות נגדה: "תפרגני לעם! למה את מתחבאת? את צריכה להיות גאה!". שני מאבטחים שהיכו צלמים נעצרו לחקירה

ברגעים אלו ממש, הפושטק ההוליוודי ליאונרדו דיקפריו וחברתו הפתי-בר רפאלי, הגיעו לכותל המערבי בליווי אבטחה כבדה. מה יכולים לבקש מהאבנים המתגלגלות שניים שיש להם הכל? אולי רק שנעזוב אותם בשקט. מוקדם יותר היום ביקרו השניים במוזיאון השואה "יד ושם" שנפתח במיוחד עבורם למרות הימצאותו בשיפוצים. נרשמה התרגשות, ברור שנרשמה.

אז מסתבר שליאו קצת פחות אנטישמי ממה שחשבתם, אה?

הזוג יפה, האלימות מכוערת

על פי עדויות מהשטח, הצלמים ששהו בכותל במטרה לתפוס פריים למזכרת של פרח-הבר ואהובה ההוליוודי, נתקלו בגילויי אלימות מצד אנשי האבטחה שהתנפלו עליהם, שברו פלאשים, ריסקו מצלמות והשתדלו לפגוע כמה שיותר כואב, כדי שחס ושלום לא יצלמו את בר וליאו, שאגב, מרוויחים כסף מאותם הפלאשים פחות או יותר.

האירועים החריפים הסתיימו במשטרה. דובר משטרת ישראל מיקי רוזנפלד מסר כי "שניים מאנשי האבטחה של דיקפריו נעצרו על ידי המשטרה אחרי שהיו מעורבים בתגרה ונלקחו לחקירה".

אזרחים וצלמים שהתאכזבו מהתנהגותם של דיקפריו ורפאלי שהסתירו את פניהם, החלו לירוק לעברם וצעקו קריאות כמו: "תפרגני לעם! את צריכה להיות גאה! מה את מסתירה את הפנים? למה את מתחבאת?".

בחצות הגיע הזוג החמקמק למועדון בו חגג ניל רפאלי, אחיה של בר, את יומלדתו. אממה, ליאו ובר הבחינו בהמולה התקשורתית וברחו מאיזור הנמל.

(עדכון אחרון: 13/3, 0:00)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully