וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

29.8 - 4.9 לא תגידו מזל טוב?

לילה אודינייב

30.8.2010 / 10:50

סלבס, בדיוק כמוכם, יצאו מהבטן של אמא, ורובם היו סתם תינוקות מצווחים, שגם בבית הספר אף אחד לא לא התייחס אליהם כמו למישהו מיוחד. והשבוע תאכלו עוגה עם קצפת וסוכריות לכבוד אלין לוי, קמרון דיאז, מייקל ג'קסון, ביונסה ועוד

29 באוגוסט

מייקל ג'קסון

הזמר שמלבד כמה (עשרות) תעלומות בלתי פתורות שהקיפו את חייו, חיבתו המוגזמת לילדים ולעור לבן, היה זמר ורקדן אדיר חוגג 52 . כיון שהוא מת כבר בשנה שלמה אז מי שחוגג (על הירושה שלו) הם בני משפחתו.

עוד חוגגים ב-29 באוגוסט

- השחקנית עינת ויצמן חוגגת 37

- הדוגמנית יעל גולדמן חוגגת 32

- הזמר דור דניאל חוגג 28

30 באוגוסט

קמרון דיאז

השחקנית הבלונדינית שהחיוך שלה ממיס את קרחוני אנטארקטיקה, ולא צריך ללמוד ארבע שנים באוניברסיטה כדי לגלות את זה, חוגגת 38. באופן טבעי, דיאז התחילה את הקריירה שלה כדוגמנית, אבל אמריקה באמת התאהבה בה אחרי שגילמה את התפקידים הראשיים ב"מסיכה" ו"כולם אוהבים את מארי".

עוד חוגגים ב-30 באוגוסט

- מנחה ערוץ הילדים טל מוסרי, חוגג 35

- הזמר שלומי שבת חוגג 56

31 באוגוסט

ריצ'ארד גיר

השחקן שבשנות ה-90 החזיר את הרומנטיקה למקצוע העתיק בעולם, וגרם לכל אישה לרצות לעשות אותו (וגם את המקצוע) בן 61. שיער השיבה, המיליונים בבנק והעובדה שהוא יודע מי זה הדלאי לאמה בהחלט מזכה אותו במזל טוב ענק וטלפון של וואלה! סלבס.

1 בספטמבר

- שחר צוברי (במבטא אמריקאי) הגולש זוכה מדליית הארד
באולימפיאדת בייג'ינג, חוגג 24

- הזמרת גלוריה אסטפן חוגגת 53

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

2 בספטמבר

- השחקנית סלמה הייק חוגגת 44

- הדוגמנית עדי נוימן חוגגת 28

- השחקן קיאנו ריבס חוגג 46

3 בספטמבר

אלין לוי המעודדת הבלונדה, מלכת הטוקבקים, חולת המגנומים שבגללה וואלה! סלבס חורשת על השיר של ה"פיל הכחול" חוגגת 20. אמנם על פי הסטטיסטיקה 15 דקות התהילה שלה היו אמורות לחלוף לפני חצי שנה בערך, אבל כל מי שיודעת להגיד "היי" כמו לייני חייבת לקבל הארכה. לכל המאחלים שהיא תחיה באושר ועושר עם אלירז, וואלה! סלבס מאחלת לה בדיוק אותו הדבר אבל עם אלישי כדיר.

3 בספטמבר

צ'ארלי שין

השחקן והבן של, שנכנס יפה מאוד תחת ההגדרה של ילד עשיר ומפונק חוגג 45. שין שהיה נשוי גם לחשפנית וגם לשחקנית המהממת דניס ריצ'ארדס ואפילו הגדיל ראש והרביץ לה. מזל טוב.

עוד חוגגים ב-3 בספטמבר

- הזמר ירמי קפלן חוגג 48

- השחקנית-זמרת רמה מסינגר חוגגת 42

4 בספטמבר

ביונסה (נואלס)

הדסטניז צ'יילד המהממת עם הבוטילישס הכי בוטילישסי בעולם חוגגת 29. עם כל יתרונותיה הבולטים הקול, הריקוד, ג'יי זי, היכולת שלה להגיד במקצועיות "טוק טו ד'ה האנד סיסטר", אין ספק כי התכונה הבולטת שלה, שאגב בישראל היו מעריכים מאוד, היא העובדה שהיא שחורדינית אמיתית.

עוד חוגגים ב-4 בספטמבר

- הזמר דיוויד ברוזה חוגג 55

- הזמר רון שובל חוגג 37

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully