וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלירז שדה משפחתי

לילה אודינייב

12.1.2010 / 0:35

משפחתו של הגבר היחיד בבית האח, שאפשר לקרוא לו גבר בלי להתפקע מצחוק, משתוללת מכעס על מה ששרה אמרה על אמא שלו, ואפילו הגישה תלונה להפקה. וואלה! סלבס הלו, בלי הורים

אלירז שדה, הגבר שגורם לוואלה! סלבס למות עליו יום אחד ולשנוא אותו למחרת, עסוק בעיקר במריבות של כולם עם כולם בבית המפורסם במדינה. הוא בכלל לא יודע שמאחורי גבו שרה הספיקה להכעיס את כל משפחתו, ולגרום להם להתלונן עליה להפקת "האח הגדול".

בסוף השבוע האחרון קיבלה משפחתו של שדה מבול טלפונים והודעות, שסיפרו כי ביום חמישי בערב אמרה שרה לסער כי אמו של אלירז היתה צריכה לגדוע אותו כשהיה קטן. מקורבים למשפחה סיפרו לוואלה! סלבס כי היתה בהלם למשמע ההתבטאות, ומיד פנו להפקה כדי שתעניש את שרה. עוד סיפרו המקורבים כי המשפחה, שמחכה לתגובת ההפקה, ומנסה במקביל לאתר את הקטע המדובר, שומרת בסוד את העניין מאמו של אלירז, אילנה, מחשש כי תתקשה להתמודד עם הנאמר.

מה יש לך, גברת לוין

ביום שבת פרסם אחיו של שדה, עופר, הודעה בפורום המעריצים של אלירז, בה התייחס לדברים: "האמת ששרה עברה את כל הגבולות, דבר שהדהים אותי ואת כל מקורביי, והיא משתמשת בשפה כל כך נמוכה שאני אפילו לא רוצה לחזור על מה שהיא אמרה כאן". זו התלונה השנייה, תוך פחות מחודש, נגד לוין. בסיבוב הקודם היא ננזפה על ידי האח הגדול, אחרי שניסתה לתאם את הדחתה של איילה.

- הפקת האח הגדול, פעם שלישית גלידה בטעם מונית?
- "האח הגדול עוקב אחרי כל הנעשה בבית ומטפל במה שדורש טיפול".

- עופר שדה, הצעה לעונש: מניעה של אספקת נרות גליצרין.
- "זה לא היה צריך להגיע לרמה הזו, זו פשוט התבטאות אומללה, אין לי מילים. שרה היא אישה מבוגרת עם ילדים בגילו של אלירז, זו אלימות מילולית לכל דבר. בהפקה אמרו שזה נמצא בבדיקה והם מחפשים את הסרטון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully