וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"רובין אתה חופשי": מפורסמים מתאבלים על וויליאמס

וואלה! סלבס

12.8.2014 / 12:44

ההודעה על מותו של השחקן ההוליוודי האהוב רובין וויליאמס, הפתיעה לא רק את כוכבי תעשיית הבידור האמריקנית - אלא גם את אלה בארץ. "גרם לעולם להיות מקום שמח", כתבו. וואלה! סלבס זוכרת

העולם כולו מתאבל על השחקן רובין וויליאמס, שלמרבה התדהמה נמצא הלילה (ג', שעון ישראל) כשהוא מת, בביתו שבקליפורניה. על פי ההערכות, האיש המצחיק שהיה אחד הכוכבים המוערכים בהוליווד, שם קץ לחייו כשהוא בן 63 - מה שגרר שלל תגובות מאנשי תעשיית הבידור בארצות הברית וגם מזו המקומית בישראל.

ג'ניפר לופז, שכיכבה לצדו של וויליאמס בסרט "ג'ק", פרסמה ברשת תמונה משותפת איתו וכתבה "יום עצוב... תנחומי למשפחת וויליאמס וחבריו. הוא האיר כל חדר שאליו נכנס, הוא היה גאון קומי אמיתי. העולם יתגעגע אליך". גם כוכבים שלא הכירו אותו אישית, בהם ריהאנה, הרגישו צורך לנחם, כשכתבה "חדשות שוברות לב על רובין וויליאמס המנוח. הלוואי שנשמתו תנוח כעת".

מיילי סירוס, צייצה כי "אף פעם לא בכיתי על מישהו שמעולם לא פגשתי, אבל אני לא יכולה להפסיק". כוכבת הריאליטי קלואי קרדשיאן, פרסמה תמונה של הג'ני מהסרט "אלאדין" בדיבובו של וויליאמס, וכתבה " ג'יני, אתה חופשי". מאוחר יותר, אחותה קים קרדשיאן פרסמה את התמונה עם ההקדשה "צחקתי לאורך כל תקופת ילדותי בגללך. תודה לך".

עם זאת, גם בתעשיית הבידור המקומית שחקנים ומוזיקאים שונים פרקו את שעל לבם על החדשות העצובות. "השראה ענקית משחקן שהיה בו קשת אינסופית של צבעים", כתב אושרי כהן. "הומור ורגש בהרמוניה אצילית בכל דמות. שחקן שחיפש את הקצה של היכולות שלו. ושוב, מישהו שנראה כי יש לו הכל, שם קץ לחייו. הוא הגשים את עצמו, סלל דרך שאהב, נתן וקיבל על כך המון אהבה וכן גם כסף - ועדיין לא היה מאושר. היה פעמיים במכון גמילה. ואתמול פשוט סיים עם ההתמודדות הזאת שנקראת חיים. אז איפה הוא? האושר? ומי בר המזל שמוצא אותו?".

אסתי גינזבורג, פרסמה תמונה של וויליאמס מתוך הסרט "גברת דאוטפייר" וכתבה "הייתי אובססיבית לגבי הסרט הזה בגיל ההתבגרות. חדשות כל כך עצובות". תמונה דומה פרסמה אניה בוקשטיין, שכתבה בחיוך, "הבייביסיטר הכי מדהימה שהיתה לי". השחקנית עדי הימלבלוי אמרה "תודה שהיית לי לחבר כל ילדותי גם בלי שהכרנו, הצחקת אותי וריגשת אותי כשגדלתי ועכשיו אתה חופשי", כאשר תום אבני כתב בפשטות ש"גיבורי על קיימים".

ליהיא גרינר שיתפה בעצב ש"השחקן האהוב עליי הרג את עצמו, למה? אני לא מבינה. כל כך עצוב ומרסק. ברצינות, הוא היה הטוב ביותר. אזכור אותו לנצח. מי ייתן וינוח על משכבו בשלו". אך הגדיל ועשה הבדחן ירון ברלד, שכתב בהתרגשות ש"הוא היה הגדול מכולם! זה היום הכי עצוב בחיים שלי! הוא היה בשבילי האושר! הוא היה בשבילי הסיבה שבגללה אני עושה הומור! הוא היה כמו הרופא של העולם, הוא גרם לעולם להיות מקום יותר שמח. אני אוהב אותך רובין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully