וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דור מי? לאור דניאל יש בן זוג חדש

וואלה! סלבס

4.8.2014 / 1:16

זוכרים את סאגת אור ודור חזרו-נפרדו-חזרו? אז היא הסתיימה סופית. ההוכחה: הדוגמנית הבלונדינית מבלה בשבועות האחרונים עם בויפרנד בינלאומי במיוחד. וואלה! סלבס עור ברווז

אור דניא, דור דמרי. אור גפן,
פעם הם נראו ככה. אור דניאל עם דור דמרי/אור גפן

בלונדיניות נהנות יותר? אם תשאלו את אור דניאל, הדוגמנית שבילתה את החודשים האחרונים עסוקה בפרידה מבן הזוג שלה מבית "האח הגדול" - דור דמרי - תוך כדי שהיא מנסה לפתח קריירה בינלאומית, התשובה היא לגמרי כן! במיוחד תקופה האחרונה, בה היא מנהלת מערכת יחסים רומנטית עם בחור חדש ומסקרן שנכנס לחייה. כן, אור דניאל מאוהבת!


עוד סיפורי סלבס:
ממשיכה הלאה? אור דניאל יוצאת לדייט
טהוניה רובל מדברת על האירוסים שלה
למה בוטלה ההפתעה שתכנן הראל סקעת לחבר בבסיס?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רק אהבה. אור דניאל/מערכת וואלה!, צילום מסך

לוואלה! סלבס נודע כי הדוגמנית, שמעבירה את זמנה בחודשים האחרונים על קו ישראל-מילאנו-לונדון במטרה לפרוץ לשוק האופנה הבינלאומי, מבלה עם בחור חדש שממלא את מה שהיה בעבר מקומו של דמרי. את הבחור, ארנואד בן ה-26 - שהוא בלגי ממוצא יהודי שמבלה את זמנו בלונדון, הכירה דניאל לפני שבועות ספורים דרך חברים משותפים באנגליה - ומאז הם בלתי נפרדים.

המעריצים של שני יוצאי הריאליטי, שקיוו כי אור ודור יחזרו לנהל זוגיות פוטוגנית (טוב, יחסים מרחוק כנראה לא ממש עובדים) עלולים להתאכזב, כיוון שדניאל כבר הספיקה לצאת עם החבר החדש שלה לחופשה רומנטית באיי יוון. טוב, כי בדרך לאהבת אמת, עוצרים על החוף.


וואלה! סלבס מאמינה באהבה. במיוחד באהבה שלה לגלידרייה השכונתית.


רכלו על החבר החדש של אור דניאל בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • אור דניאל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully