וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהוליווד באהבה: ג'סי אייזנברג מגיע לישראל

וואלה! סלבס

14.7.2014 / 14:42

התותחים רועמים? הכוכב ההוליוודי, שיופיע על המסך לצד גל גדות, יגיע החודש לביקור אמנותי בישראל. בתכנון של אייזנברג - בכורת מחזה שכתב ויעלה על הבמה המקומית. וואלה! סלבס גלאם

ג'סי אייזנברג. GettyImages
שלום, חבר. ג'סי אייזנברג/GettyImages

הכינו את השטיח האדום: ג'סי אייזנברג ינחת בקרוב בנמל התעופה בן גוריון, לביקור מרגש פלוס אבק כוכבים הוליוודי בארץ הקודש. אייזנברג, שכנראה מוכר לכם כשחקן הראשי בסרט "הרשת החברתית" (שבו גילם את מייסד פייסבוק, מארק צוקרברג, עליו אף היה מועמד לפרס האוסקר) - יגיע לישראל לקראת סוף החודש, לאירוע מרגש מאוד עבורו, שכולל ביזנס ופלז'ר.


עוד סיפורים נוצצים?
נועה תשבי מפגינה: ”חמאס רוצים להרוס את ישראל”
החברה של כוכב גמר המונדיאל בעירום
משבר? ביונסה וג’יי זי פנו לייעוץ זוגי

ג'סי אייזנברג. GettyImages
לא מדובר במארק צוקרברג, הוא רק גילם אותו בסרט! אייזנברג/GettyImages

לא מדובר בבחורה ישראלית בחייו או בביקור משפחתי בתל אביב, אייזנברג האמריקני-יהודי, יגיע כאורח תיאטרון בית ליסין שמעלה על הבמה המקומית את המחזה - "סיפור ישן-חדש", שהוא יצירה פרי עטו של השחקן וכבר הועלתה בניו יורק.

נכון, הבחור רק בן 30 אבל כבר שחקן מדובר ויוצר מוכשר לא פחות, שאפילו ינהל שיחה עם הצופים בתום ההצגה שתתקיים ב-24 ביולי, בהשתתפות לאורה ריבלין, ויטלי פרידלנד ורפי תבור.

למרות המצב הביטחוני המלחיץ את המבקרים מחו"ל, אייזנברג צפוי להגיע לישראל היישר מצילומי הסרט המדובר "באטמן נגד סופרמן", שבו הוא משחק את דמות האיש הרע, לצד - ניחשתם נכון - גל גדות. כן, סביר להניח שהגברת הישראלית שמבלה על הסט ההוליוודי, תיתן לאורח המיוחד כמה המלצות לבילוי ביזראל (למשל, ביקור בדוכן פלאפל או ביקור בכותל המערבי). הכי בכבוד.


וואלה! סלבס שמחה להכריז על בואו של מקס, חתול האשפתות החדש שאספה אליה הביתה.


רכלו על הביקור של ג'סי אייזנברג בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully