וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קאמבק? טהוניה רובל והאקס בהופעה פומבית ראשונה

צ'אנס נוסף לאהבה: אחרי ליחושושים ותקוות מצד הקרובים, טהוניה רובל והאקס המיתולוגי שלה, הספר מישל מרסייה, הפתיעו בהופעה משותפת ראשונה באירוע נוצץ. וואלה! סלבס לא מחייבת

טהוניה רובל. ניר פקין
"טוב, אם אנחנו פה... לפחות נחייך". טהוניה רובל ומישל מרסייה/ניר פקין

למרות לב האבן שלה, וואלה! סלבס תמיד האמינה בהזדמנות שנייה לאהבה - כשהפעם נראה שיש גם הוכחות בשטח. אחרי תקופה של קאמבקים זוגיים, כמו אלה של בר רפאלי עם עדי עזרא ואייל גולן לדוגמנית רוסלנה רודינה, כעת נדמה שהרומנטיקה חזרה לחייה של טהוניה רובל, שלאחרונה מבלה יותר ויותר עם האקס המיתולוגי שלה. אמש (ה'), השניים אף ערכו הופעה פומבית משותפת ראשונה, בסיבוב השני של מערכת היחסים המדוברת.

לא, לא מדובר במגיש חיים אתגר או בזמר עידן יניב, שהספיקו לנהל קשר עם זוכת "האח הגדול" במהלך השנה האחרונה - אלא במי שהוגדר בעבר כ"אהבה הגדולה בחייה של רובל", מעצב השיער, מישל מרסייה.


עוד סיפורים נוצצים:
אמאל’ה: פנלופה קרוז מיניקה בבגד ים
קרן פלס מציגה: רגליים ארוכות בשמלה קצרה
כבר עוקבים אחרי האינסטגרם של וואלה! סלבס?

טהוניה רובל. ניר פקין
פוזות, הם טובים בזה. רובל ומרסייה/ניר פקין
טהוניה רובל. ניר פקין
גם אחרי רדת השמש... רובל עם מישל מרסייה/ניר פקין

ספר הצמרת בן ה-51 ניהל עם רובל בת ה-26, מערכת יחסים בת ארבע שנים (שהסתיימה לפני כמעט שלוש שנים, זמן רב לפני שהפכה לאישיות מפורסמת). לאחרונה, כך נראה, תקופה ארוכה של נתק הסתיימה עם חידושו הטרי של הקשר בין השניים - זאת, לשמחת מקורביה של הדוגמנית.

אתמול, אף הגיעו השניים יחדיו לפתיחת התערוכה החדשה של אוסף יגאל אהובי (הבויפרנד של גלית גוטמן), באוניברסיטת תל אביב, כשרובל התחדשה בפוני מלהיב פרי מעשי ידיו של מרסייה. באירוע, הדוגמנית הפגינה חיוך מאוזן לאוזן כשבילתה יחד עם מעצב השיער, במה שנראה קצת יותר מחברות טובה. בסביבתם של השניים, אגב, לא מסתירים את האהדה לאקס המיתולוגי ומודים שהם אכן מקווים לקאמבק זוגי מלא.

טהוניה רובל. ניר פקין
רגע של מבוכה עם האקס, חיים אתגר/ניר פקין
טהוניה רובל. ניר פקין
חברים! רוסל ומרסייה עם יגאל אהובי/ניר פקין

באירוע עצמו, כמעט שנרשמה תקרית לא נעימה, כאשר חברה לשעבר של רובל, חיים אתגר, הגיע לבילוי יחד עם בת זוג אלמונית. עם זאת גם הוא וגם זוכת "האח הגדול", כנראה כבר התגברו על סיום הזוגיות המתועדת (שארכה חודשיים תמימים) - כך שכולם שוחחו אחד עם השנייה, פלוס הערות של מיסטר מרסייה מהצד. כי "שלום" היא לא מילה גסה, כן?

טהוניה רובל לא הגיבה לדברים עד למועד פרסום הכתבה.

עופר רפאלי, סוכנה של רובל מסר: "הלוואי שהם יחזרו. אם הגיעו לאירוע יחד, אז שייהנו להם".


פרסום ראשון, בלעדי ומיוחד: וואלה! סלבס עשתה קאמבק לאקס המיתולוגי שלה, דוקטור שקשוקה.


רכלו על טהוניה רובל בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully