וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי המכות: ג'יי זי וסולאנג' נואלס מבלים יחד

שירות וואלה! סלבס

14.5.2014 / 11:06

פרשת סרטון המעלית של ביונסה, ג'יי זי, וסולאנג' נואלס עדיין מסעירה את העולם - אבל המשפחה מנסה לשדר עסקים כרגיל. אתמול, התוקפת והגבר המוכה בילו זמן איכות יחד. וואלה! סלבס בום

צילום מסך

ראיתם את סרטון המעלית של ג'יי זי-ביונסה-סולאנג' נואלס כבר עשרות פעמים ועדיין לא נרגעתם? אתם לא לבד. כותרות האתרים עדיין גועשות מצילומי האבטחה המרעישים, שתיעדו את הראפר הקשוח בעולם חוטף מכות מאחותה הקטנה של הדיווה - אבל משפחת נואלס מתעקשת לשדר מסר של שלום, אחווה ופיוס. בערך.

נשף הגאלה השנתי במטרופוליטן, מאי 2014. GettyImages
"אם רק היית יודע מה היא תעשה לך". ביונסה וג'יי זי, שעות ספורות לפני שנכנסו למעלית האימה/GettyImages

על פי דיווחים מעבר לים, יממה לאחר שנחשף הסרטון המביך, בילו שני המעורבים בתקרית - ג'יי זי וסולאנג' - כשהלכו לקנות ביחד תכשיטים. למרות שאין תיעוד לשופינג הנוצץ של מי שרק שבוע לפניכן הלכו מכות, לדברי עדי ראייה, השניים בחנו זהב ויהלומים עם מנהל החנות "Mr. Flawless" (כמה אירוני, ממש כמו בשיר של קווין בי) בניו יורק. מפתיע? מאוד.


עוד רכילות כאן:
הנה החתן: מיכל אמדורסקי בוחרת חליפה לג’פרי ישי
רוצים כרטיסים להופעה של ג’סטין טימברלייק?
ג’סטין ביבר נחקר בחשד לשוד

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

עם זאת, יש לזכור, שרק אתמול התגלה כי האחות הקטנה מחקה כל זכר לביונסה מחשבון האינסטגרם שלה. אך אל תמהרו להתלהב, כי למרות הבילוי של השניים, נדמה שהראפר וסולאנג' (המופרעת?) לא ממש הגיעו כדי לערוך שופינג שכולו "שולם לעולם", כיוון שעל פי הדיווח "השניים לא ממש החליפו מילה אחד עם השנייה, אלא בעיקר בחנו את הסחורה". בסוף, אגב, הם לא רכשו כלום.

סולאנג' וביונסה בפסטיבל קואצ'לה אפריל 2014. GettyImages
קרייזי כן, מאוהבת פחות. סולאנג' נואלס עם ביונסה בחודש שעבר/GettyImages

במקביל, צצים דיווחים על כך שהסיבה להתפרצות של סולאנג' נואלס היתה דווקא העובדה שג'יי זי התכוון לבלות אחרי האירוע באפטר פארטי של ריהאנה - בלי אשתו האהובה. על פי גורמים שונים, השניים התווכחו ללא הפסקה לאורך הערב, מה שהוביל להתפרצות המאוד אלימה במעלית. ההסבר נשמע הגיוני, לאור העובדה כי ביונסה ואחותה נסעו יחד באותה לימוזינה, בעוד שג'יי זי יצא מהאירוע ברכב אחר.

אם לא די בכך, יש הטוענים כי "סולאנג' כועסת בגלל שג'יי זי הבטיח שיעזור לה לדחוף את הקריירה שלה, כמו שעשה עם ריהאנה", הסבירו הגורמים, "אחרי שזעם עליה שהיא משתמשת בשם שלו כדי להביא חברים לערב הגאלה של המטרופוליטן, לא מפתיע שהיא התפוצצה עליו. מה גם שהיא לא אהבה את העובדה שהוא יוצא לבלות בלי אשתו". הו, כמה דרמה.


ג'יי זי, אתה נורמלי? וואלה! סלבס לא היתה יוצאת מהחנות בלי איזמרגד לפיצוי. טוב, גם חבילת בוטנים היתה מספקת אותה.


רכלו על החוויות של סולאנג' וג'יי זי בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully