וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייל גולן כבר לא מכחיש את ההריון

עמית גולדברג

4.5.2014 / 11:18

אחרי שהכחיש את ההריון בכל תוקף - אייל גולן, שהשיק את אלבום חדש ועל הדרך חגג יום הולדת, כבר לא מבטל בכל תוקף את הדיווחים ומתחמק מתשובה ברורה. וואלה! סלבס אין תגובה

אבי כהן

כן הריון, לא הריון, כן מצפים לילד או שדווקא לא - נראה שאייל גולן ורוסלנה רודינה הבינו כי אי אפשר להכחיש את העובדה שהשניים מצפים לילד משותף. נו, הרי סביר להניח שבקרוב מאוד יראו את הבטן התופחת של רודינה. מי עוד הבין את זה? החברים הקרובים לבני הזוג, שלא מיהרו להכחיש את העובדה שהשניים יגדלו יחד צאצא.

ביום חמישי האחרון חגג גולן את השקת האלבום החדש שלו, פלוס אירוע יום הולדת מאוחר. אבל מה שעניין את האורחים והכתבים שהגיעו למקום - היא השאלה אם המסלסל ורוסלנה שלו אכן מצפים לתינוק.

למרבה ההפתעה, לעומת ראיונות קודמים בהם הכחישו השניים בכל תוקף את דבר ההריון, הפעם השניים כבר נזהרו בלשונם. "אני מאוד שמח שנולד אלבום, כיף גדול", ענה גולן תוך שהוא מתחמק מהקושיות על ההריון. גם כשוואלה! סלבס לחצה ושאלה על התינוק שבדרך, הגיב "עוד אלבום? בעוד כשנה, בעזרת השם".


עוד רכילות?
דרמה: למה ג’ניפר סנוקל נאלצה להסתובב עם מאבטחים?
ביוש! כוכבי ”ארץ נהדרת” נפרדים במסיבה
שימי לק: לירז צ’רכי מתפנקת

אייל גולן. אבי כהן, אבי כהן
אוהב את וואלה! סלבס. אייל גולן/אבי כהן, אבי כהן

גם רודינה, שעד לפני מספר ימים הרימה את החולצה על מנת להוכיח לכולם שהבטן שלה הכי שטוחה, נמנעה מלדבר על הנושא. "באנו לדבר על ההשקה ונמשיך לדבר על ההשקה. רוצים לדבר על ההשקה - אני פה. אם לא נסיים ביפה", הכריזה.

לעמותם, חברתם הקרובה של בני הזוג, לאה שנירר, סיכמה את העניין ואמרה ש"הריון אי אפשר להסתיר... אם אין אז אין". עוד הוסיפה ש"אני מכבדת את הפרטיות שלהם ואת ההחלטה שלהם. בתור אחת שמחשיבה את עצמה מהמשפחה אני בוחרת לא להגיב על זה".

אז כמה ההצקות של וואלה! סלבס מפריעות לאייל? "שתדבר. אני אישית מאוד אוהב את וואלה! סלבס. אחד הדברים הכי יפים שיש זה וואלה! סלבס. אין, נראית מעולה, אבל זה לא קשור להריון של רוסלנה אם כן או לא".


וואלה! סלבס מעולם לא הרגישה כל כך טוב, אבל זה די ברור שאייל לא ממש יודע איך היא נראית. בכל זאת - נראית מעולה? פחחח..

רכלו על אייל גולן בהריון גם בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully