וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיחת פנים: איך השתנתה לינדזי לוהן?

וואלה! סלבס | צילום: אימג'בנק - GettyImages

2.5.2014 / 0:29

ילדה מוצלחת מגיעה להוליווד, מככבת בסרטים - ואז משתגעת במכון הגמילה, פוצחת ברומן לסבי ושוכבת עם כל תעשיית הבידור. רגע, אז מה קרה לפנים של לינדזי לוהן? וואלה! סלבס שפל

אימג'בנק GettyImages

מי היה מאמין, אבל לינדזי לוהן רק בת 27. השחקנית הצעירה שהתבגרה מול אמריקה על המסך הגדול, הפכה תוך כמה שנים למסוממת בגמילה (בערך) ולכוכבנית הנופלת, זו שעושה מעצמה צחוק עד היום - כך שיש לה הספק מרשים במיוחד. ובלי אף מילה על הריאליטי שצולם על חייה, על רשימת סטוצים ארוכה ונוצצת במיוחד שלה או על הפלה שעברה (או זייפה) בשנה האחרונה.

לוהן, כמו כל ילד-כוכב, פצחה בקריירה מול המצלמות בגיל החד ספרתי 9, כשהפציעה בפרסומות. אחר כך, דגמה אופרת סבון וכמה סדרות נוער, עד שהופיעה על המסך הגדול בתפקיד כפול של זוג תאומות (!) בסרט "אבא מתארס", שהפך אותה למבוקשת במיוחד בהוליווד. כלומר, עד לשנת 2007, אז נהגה תחת השפעת סמים ואלכוהול שכתוצאה ממנה גרמה לתאונת דרכים. משם, הכניסה למכון הגמילה היתה קצרה, מה שהמשיך ברומן לסבי מפורסם פלוס עוד שלל ביקורים בחוות מרגוע כזו או אחרת. כיום, התפקידים היחידים שהיא מגלמת הם כאלה שלא מצריכים הרבה בגדים על הגוף, למרבה הצער.

למרות שלפעמים נדמה כאילו מכבש (או כמה רופאים חובבנים במיוחד) עבר על פניה של לוהן, אין ספק שהיא גם התבגרה עם השנים. איך בדיוק הפכה למה שנראה כמו אסון מהלך על שתיים? כדי לבחון מה קרה לפנים של לינדזי, וואלה! סלבס מכניסה אתכם למכונת הזמן יחד עם הילדה הרעה - כשהיא מציגה לכם את השינוי החיצוני של לוהן מאז שהיה צעירונת מוצלחת ועד לשנים האחרונות, שבהם אין צהובון שעל השער שלו היא לא הופיעה. חבל.


וואלה! סלבס לא התבגרה מול המצלמות, אבל עדיין מבחינים שהיא היתה ילדה מכוערת.


עוד מתיחות פנים: בראדלי קופר | אלישיה קיז | קמרון דיאז | סלין דיון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully