וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אור דניאל חושפת: מה היא עושה לפני השינה?

19.4.2014 / 0:34

הדוגמנית המקומית שעסוקה לאחרונה בעבודה ברחבי אירופה, התפנתה לספק תשובה לשאלה שמציקה לעולם - מה הדבר הכי סקסי לדעתה? צפו וגלו, בלי אף מילה על דור. וואלה! סלבס בלונדי

צלם: עידו שחם, עריכה: מאיה בן ניסן

מאז שנסעה לעבוד ביבשת אירופה הקרירה, השתנו חייה של אור דניאל. אבל עוד לפני שהבלונדינית היפה, שהכירה בתכנית הריאליטי המפורסמת שבה השתתפה את אהובה דור דמרי (רק כדי להציף את העולם בתמונות זוגיות דביקות כנראה) - נסעה רחוק לפני כחודש, היא התפנתה לענות על בוחן הפתע של וואלה! סלבס. התשובות, לא כוללות אזכור של אהובה, אגב.

אור דניאל בוחן פתע. עידו שחם
סקסי, פאוור, בלונד. אור דניאל/עידו שחם

מה זאת אומרת? כשנשאלה מה הדבר הכי סקסי בעיניה, סיפרה דניאל שהיא חושבת שכוח הוא מאוד כובש. בסדר, דור כוחני כנראה. כשסיפרה מה הדבר האחרון שהיא עושה בדרך כלל לפני השינה, התגובה היתה "מצחצחת שיניים". כן, כדי לתת נשיקת לילה טוב לבחור, לא? הרי הכוח שלו מגן עליה בכל לילה מחדש מפני הדבר שהכי מפחיד אותה - חושך. גיבור שלה.

אגב, אם דניאל תשלשל לקופת החיסכון מיליון שקלים, היא היתה כנראה עוזבת הכל ונוסעת לטיול של כמה חודשים סביב הגולבוס. ומה היתה עושה אם לא היתה דוגמנית? זה פשוט מאוד - דניאל היפה היתה עובדת עם ילדים, אבל שומרת על הפה מלעשות שימוש בקללה האוהבה עליה, "מרד" ("שיט", אבל בשפה הצרפתית). הכי אירופה.


וואלה! סלבס לא מדברת על אהובה הישן-חדש, בני. רק כי הוא ילד רע.


רכלו על בוחן הפתע של אור דניאל בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • אור דניאל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully