וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרסום ראשון: נינט טייב והחבר מחפשים דירה משותפת

וואלה! סלבס

9.4.2014 / 23:50

כמה חודשי מגורים בלב העיר הספיקו לנינט טייב - שמוכנה לעזוב את דירת הרווקות שלה. בתכנון: בית תל אביבי גדול מספיק בכדי לחלוק עם החבר יוסי מזרחי. וואלה! סלבס קן אהבים

נינט טייב, יוסי מזרחי. ניר פקין
נינט טייב ויוסי מזרחי/ניר פקין

לפני קצת יותר מחצי שנה, רעדה הביצה כשנינט טייב ויהודה לוי הודיעו על סיומו של הקשר הזוגי שלהם. אז, יהודה עזב את הדירה שחלקו בצפון תל אביב, בעוד שנינט ארזה את הפקלאות לטובת מגורים בבית שונה בהחלט - דירה בלב לבו של מרכז העיר הגדולה (לא רחוק מהממלכה של וואלה! סלבס). אבל לא לעוד המון זמן, כיוון שבקרוב, כך על פי מקורבים, היא תחלוק בית חדש יחד עם האהבה הנוכחית בחייה, החבר יוסי מזרחי.


עוד סלבס נוצצים:
צפו: השאלה שגרמה לנינט טייב לפוצץ ראיון
צפו: האם לאנה ארונוב יש בעיה עם הגוף שלה?
התאומות מלול מטנפות על זוכת ”היפה והחנון”

נינט טייב. אביב חופי
"אני מקבלת את סטנד הגיטרה הגדול!". נינט טייב ומזרחי/אביב חופי

ארבעה חודשי זוגיות צמודה ומאוד מתוקשרת של הזמרת והמוזיקאי הפרטי שלה, הספיקו לשניים להחליט שהם מעוניינים ללכת לישון ולהתעורר אחד ליד השנייה מדי יום. אבל מתברר שדירת הרווקות של טייב לא מספיקה, כך שהפתרון קל: לוואלה! סלבס נודע כי השניים מחפשים בתקופה האחרונה אחרי מעון זוגי חדש, כזה שיכיל את כל האהבה, פלוס אוסף כלי הנגינה של טייב את מזרחי.

לפי יודעי דבר, למרות שנינט מאוד אוהבת את הדירה הנוכחית שלה ואף שיפצה אותה, הדרישה למציאת דירה הועברה כבר למספר מתווכים. הדרישות? מאוד ברורות - מספר החדרים בבית לא יכול להיות נמוך משלושה, כדי שיתאים לכל הציוד של צמד חובבי הרוקנ'רול. את שכר הדירה המקסימלי שנינה מוכנה לשלם לבעלי הנכס המאושרים, וואלה! סלבס שומרת במערכת, אבל תהיו בטוחים שמדובר בסכום נאה.

וואלה! סלבס עוברת אף היא דירה בחג הקרוב. כן, היא תחלוק מלונה יחד עם חנה ספירס. הב, הב.


רכלו על חיפושי הדירה של נינט טייב בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • נינט טייב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully