וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקנדל? ביונסה מבקרת בבית אנה פרנק

שירות וואלה! סלבס

23.3.2014 / 9:50

קווין בי ניצלה את הביקור בהולנד, כדי לבקר בבית המסתור של אחת מקורבנות השואה המפורסמות בהיסטוריה והצטלמה במקום. התמונות, עוררו מיני-סקנדל. וואלה! סלבס זוכרת

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לזכור ולא לשכוח. ביונסה בבית אנה פרנק באמסטרדם/מערכת וואלה!, צילום מסך

אז זה נכון מה שאומרים, שקווין בי זוכרת ולא שוכחת. עובדה שבסוף השבוע האחרון, ביקרה ביונסה בבית אנה פרנק שבאמסטרדם. הבוטילישס ניצלה כמה שעות של מנוחה מסיבוב ההופעות שהגיע להולנד, שיצאה לביקור בדירת המסתור, שהפכה למוזיאון הנצחה לילדה היהודייה - שכתבה יומן ממקום המחבוא שלה בתקופת מלחמת העולם השנייה.

ביונסה, ביקרה במקלט של הצעירה, שהפכה לאחד מסמלי קורבנות השואה, יחד עם בעלה, הראפר ג'יי זי - שמעה את סיפורה של כותבת היומן הגרמנייה, שמתה אחרי שנתפסה על ידי הנאצים, ואפילו כתבה הקדשה בספר המבקרים של המוזיאון. בסופו של דבר, כמו בביקורו של ג'סטין ביבר במקום (שכתב כי אם פרנק היתה חיה, כנראה היתה הופכת למעריצה של הפרחח), הגיחה הסתיימה בשערורייה.


עוד סיפורים על מפורסמים:
מתרגלים חתונה: קים קרדשיאן בשמלת כלה
מסתמן: אורנה דץ תשתתף ב”המירוץ למיליון”

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קידום נאות? ביונסה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ביונסה כותבת הקדשה בספר המבקרים/מערכת וואלה!, צילום מסך

באופן לא כל כך יאה, קווין בי מיהרה להעלות לרשת שתי תמונות שלה עושה פוזות למצלמה במקום. למרות הציטוט מעורר ההשראה של פרנק, שבחרה לפרסם ברקע הצילום ("אשמיע את קולי, אצא לעולם כדי לפעול למען האנושות"), אלה שבחנו את התמונה לא יכלו להתעלם מהעובדה שגם בביקור במקום החשוב - הזמרת חמושה בסרבל ג'ינס אופנתי וכובע היפסטרים.

רשת האופנה "טופשופ", אפילו בחרה לפרסם את התמונה של ביונסה מחדש מטעמה תוך כדי ציון היכן ניתן להשיג את הבגדים, מה שהסיט את תשומת הלב מסיפורה מעורר ההשראה של קורבן השואה, לעוד סקנדל אופנתי. בערך. לא ממש. בפעם הבאה, בי, לכי על טי-שירט שחורה.


וואלה! סלבס מעוררת שערוריות רק ביום שבו היא לא מקבלת תוספת למנה העיקרית.


רכלו על הביקור גם בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully