וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסי עזר מציג: בן זוג טופלס

וואלה! סלבס

8.2.2014 / 0:02

חנה ספירס, הכלבה של בריטני, פורצת את גבולות הטוויטר ונובחת את דעתה בוואלה! סלבס. הפעם: אסי עזר מחפש חברה ומיילי סיירוס מטרידה עד מאוד. אז, מי נתן לביץ' מקלדת?

הכלבה הקטנה של בריטני ספירס כבר לא מוכנה לגרד את פרוותה הגזעית וגם לא להסתובב באולפני ההקלטות של אמא ספירס. עד כה היא הביעה את דעתה בעיקר בדף טוויטר, אך היא מלאת תאווה ורוצה לכבוש גם את וואלה! סלבס. לכן לכלבה הוענקה האפשרות, וכעת היא יכולה לנבוח את שעל לבה. מדי שבוע היא תקבל סט תמונות אינסטגרם ותעשה בו כל שתרצה. כן, היא מדברת בגוף שלישי: כי זאת חנה, כלבה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
וואף! חנה ספירס/מערכת וואלה!, צילום מסך

הלפ! אסי עזר מחפש חברה

באחד מטיולי הגללים, חנה מצאה ארון ענק. בתוכו הרבה קונפטי ודיסקים ישנים של פאולה עבדול. היא לא עפה על עתיקות וגם הבטן לחצה, ולכן המשיכה הלאה. אחר כך כשהסתובבה בפיד, הבינה הכלבה הקטנה שמדובר ברהיט ישן של אסי עזר, שהושלך ליאור, חצה יבשות והגיע עד לבלוק של חנה. סליחה שלא אספה אותו, אסי. הבטן לחצה.

רגע, לא. אסי עזר מחפש חבר!

אופס! מאחורי כל ארון שהושלך יש בודיבילדר משורטט עם מבטא ספרדי. אסי עזר מצא את הדבר שיכיל אותו ואת חפציו ואפילו מכנה אותו "אלברט". חנה מחבבת מאוד את הרעיון ואולי תדאג להשליך ארון משלה. הפעם לאמאזונס. משנה מסלול, משנה מזל?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מיילי סיירוס מקריפ-ה

מתברר שקשה יותר להדגיש עיני כלבים מלהשליך ארון. חנה נשבעה שיום אחד, למרות שעוד לא מצאה את המאפר שיוכל לעשות זאת, היא תגרום לעיניים שלה לצאת מהארובות. ותודה לך, מיילי סיירוס, על היותך מודל לחחחחיקוי. xoxo

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

לכריס בראון נפלו המכנסיים

חנה מציירת על הקירות רק כדי שרוח תפגע במפרשים העייפים של אמא בריטני. וכן, היא יכולה להשאיר את כריס בראון עם המכנסיים למטה. קוואבנגה!

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully