וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חבר להקת פיוז'ן מודה: "זה לא נגמר בצורה יפה"

עמית גולדברג

27.1.2014 / 14:55

ההודעה על הפרדת הכוחות של להקת הבנים שהוקמה ב"אקס פקטור", השאירה כמה מעריצות שבורות לב - ואת חבר פיוז'ן נדב קרני מאוכזב. "היה פוטנציאל ענק", סיפר. וואלה! סלבס ביוש

צילום: דייב שחר , עריכה: מאיה בן ניסן

גם אתם שמעתם את זעקות השבר של עשרות (אולי מאות) בנות אמש (א'), אחרי שנודע כי להקת הבנים פיוז'ן - זו שהוקמה במסגרת ריאליטי הכשרונות "אקס פקטור", אבל לא ממש ניצחה - מתפרקת? מתברר שלא רק האוהדים מאוכזבים מכך שעידן טמלר החליט שלא להמשיך עם ארבעת הבנים, אלא גם חברי להקה אחרים. שימו לב מה היה לנדב קרני לומר.


עוד ידיעות מסעירות?
לפני התצוגה: התאונה של לירז דרור
לוהט! תמונות העירום של מייקל לואיס
הזמר שנסחט באיומים על ידי טרנסג'נדרית

נדב קרני, להקת פיוז'ן. דייב שחר
סיום חמוץ. נדב קרני/דייב שחר

קרני (להלן, "החתיך" של הלהקה) שהיה חלק מהחבורה של עברי לידר, הגיע הבוקר לתצוגת האופנה של קסטרו, שם סיפר לוואלה! סלבס מה דעתו על הנושא הקרוב ללבו. "האמת שזה מאוד, מאוד חדש. אני אגיד את האמת, קצת קשה לי לדבר על כרגע כי הכל בוער", סיפר. "אנחנו צריכים עוד לראות לאן הרוחות נושבות ומה קורה קדימה".

לדבריו של חבר פיוז'ן (לשעבר?), ברגע שיוכל לדבר על מה שהתרחש מאחורי הקלעים, יהיה לו הרבה מה לומר בנושא. "זה לא נגמר בצורה הכי יפה שיש, כל אחד קיבל את ההחלטות שלו", הודה קרני. "אני חושב שללהקה הזו היה פוטנציאל ענק, כך שכל אחד עושה את השיקולים שלו". מאוכזב? ברור שכן.


וואלה! סלבס שמעה שג'סטין טימברלייק מגיע לארץ בקרוב. אולי היא יכולה לעניין אותו בג'וב?


רכלו על התפרקותה של להקת פיוז'ן בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully