וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרב חתולות: ג?ודי ניר מוזס VS אסי עזר

וואלה! סלבס

15.1.2014 / 11:20

אשת השר עם הפה הכי גדול בישראל, ג'ודי שלום ניר מוזס, פתחה פה גדול על המנחה המסוקס אסי עזר. למה? כי הוא יצא נגד חבר כנסת שבארון. מיאו. וואלה! סלבס מבולבלת מינית

אין כמו כאסח מסעיר, בכדי להירגע מהגמר הגדול של "אקס פקטור" הישראלי. אז הנה, מצד אחד של הזירה: ג?ודי שלום ניר מוזס - עיתונאית ואשת השר סילבן שלום. מהצד השני של הזירה: אסי עזר - מנחה ובחור חובב שערוריות.

סיבוב 1, שימו לב: אסי עזר מתראיין למגזין פירמה ומתבטא נגד חבר כנסת גאה שנמצא בארון, וטוען שהוא מזועזע מהעובדה שהוא לא מספר על נטיותיו המיניות בגלוי. "יש ח"כ שהוא בארון וזה מוציא אותי מדעתי", סיפר עזר, "אתה לא יכול להיות חלק ממפלגה שמעבירה חוקים למען קהילת הלהט"ב כשאתה בעצמך בארון. זו צביעות ממדרגה ראשונה. הוא חייב לקבל החלטה אמיצה ולהגיד 'כל עוד אני בארון, אין לי מה לחפש שם'".

ג'ודי שלום ניר מוזס ואסי עזר. נועם מושקוביץ, ניב אהרונסון, עיבוד תמונה
מיאו! אסי עזר וג'ודי שלום ניר מוזס/עיבוד תמונה, נועם מושקוביץ, ניב אהרונסון

סיבוב 2, התרחש הבוקר (ד'), כשג?ודי לא התאפקה ויצאה כנגד עזר, בטענה שאין לאף אחד את הזכות להוציא אנשים מהארון. "אני מאוד מחבבת את אסי עזר", כתבה ג'ודי ברשת, "אבל מוחה נמרצות נגד הנסיון שלו להוציא אנשים מהארון, אפילו אם מדובר בחברי כנסת, שדמם כידוע מותר בארצינו המפרגנת".

לדבריה של ג'ודי, "זה לא ענינו של איש מה עושים אנשים בחדר המיטות שלהם, אם זה נעשה ברצון שני הצדדים. אף אחד לא יכול להחליט עבור אף אחד אם הוא יצא מהארון או יתחפר כמה שיותר עמוק", מסבירה. "די לרמיסת רצונם וכבודם של אנשים. חיו ותנו לחיות!!!". נו שוין.

סטטוס של ג'ודי שלום ניר מוזס. פייסבוק, צילום מסך
לוחמנית. הציוץ של ג'ודי שלום ניר מוזס/צילום מסך, פייסבוק

לא מדובר בפעם הראשונה שהשניים מתכסחים על גבי הרשת, בדרך כלל באמצעות ציוצים בטוויטר. בפעם הקודמת שבה התווכחו, זה נעשה סביב המועמדים הישראליים השנויים במחלוקת בטקס האוסקר של השנה שעברה.


וואלה! סלבס מאמינה בעיקר בלהוציא שלדים מהארון.


להיות איתו: אסי עזר והחבר מעמיסים

בשידור חי: כוכבת הריאליטי שחשפה פטמה

רכלו על וויכוח ברשת בין ג'ודי לאסי גם בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully